نحوه دانلود و نصب رایگان Veilduck VPN برای بازی


نحوه دانلود و نصب رایگان Veilduck VPN برای بازی

دانلود فیلتر شکن Veilduck VPN نسخه مود شده

مهم ترین ویژگی که باعث شده است فیلتر شکن‌ های رایگان امروزه در اختیار ما قرار نگیرند و خدماتشان را به صورت رایگان در اختیار ما نگذارند. زیاد شدن محدودیت‌ ها می‌ باشد.
یکی از فیلتر شکن‌ هایی که همین مشکل برای آن اعمال شده، برنامه Veilduck VPN است. چون این وی پی ان قبلا رایگان بوده است. اما جدیداً تمام خدماتش را به صورت پولی در اختیار ما می‌ گذارد. اما با این وجود اگر ما اکانت پرمیوم این برنامه را خریداری کنیم می‌ توانیم با خیال راحت و با امنیت بالا تمام محدودیت‌ های موجود در کشورمان را به سادگی دور بزنیم.

نحوه خرید اکانت پرمیوم و اتصال به سرور های Veilduck VPN

برای اینکه بتوانید اتصال خود را در این برنامه ایجاد کنید چند راه پیش روی شما قرار دارد. که تمامی آن ها را در ویدیو برای شما قرار دادیم:
اولین راه این است که یک فیلم تماشا کنید و سپس اتصال خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.
دومین روش دعوت کردن دوستان خود می‌ باشد. به صورتی که در این برنامه برای شما یک کد مخصوص قرار داده شده است. که اگر آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید می‌ توانید به صورت رایگان از این برنامه و سرور هایش استفاده کنید.
سومین روش که اصلی‌ ترین راه برای استفاده از این برنامه می‌ باشد، خرید سرور های پرمیوم است. که اگر این کار را کنید می‌ توانید به صورت نامحدود از سرور های جهانی این برنامه که در کشور های گوناگون وجود دارد استفاده کنید و سانسور های خارجی را دور بزنید.

فیلتر شکن Veilduck VPN در چه کشور هایی سرور دارد؟!

استرالیا
کانادا
فرانسه
آلمان
هند
ژاپن
سنگاپور
کره

سرور های گفته شده همگی از کیفیت بالایی قرار دارند و در کشور های مهم واقع شده‌اند. که با انتخاب آن ها می‌ توانید پس از خریداری کردن اکانت پرمیوم بدون هیچ محدودیتی به این نوع سرورها متصل شوید. و به تمام بازی‌ های آنلاین و سایت‌ های فیلتر شده به راحتی دسترسی پیدا کنید.
همچنین چون آدرس آی پی شما به این کشورها تغییر پیدا می‌ کند. هیچ خطری بابت داده‌ های شما و موقعیت مکانیتان تهدیدتان نخواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *