اتصال به سرور های VPN HBird در گوشی اندروید


اتصال به سرور های VPN HBird در گوشی اندروید

نصب فیلتر شکن VPN HBird با لینک مستقیم برای ویندوز

اگر دنبال فیلتر شکنی هستید که بر روی تمامی گوشی‌ های همراه از جمله اندروید و آیفون قابلیت نصب داشته باشد. و بتوانید با استفاده از اینترنت‌ های ایرانسل و همراه اول محدودیت‌ ها را از بین ببرید. می‌ توانید از فیلتر شکن VPN HBird استفاده کنید. چون دارای خدمات عالی است و کمک می‌ کند تا شما بتوانید به هر نوع خدمات خارجی دسترسی پیدا کنید.

نحوه راه‌اندازی فیلتر شکن VPN HBird

طراحی این فیلتر شکن بسیار جذاب است و با عکس پرنده‌ای که در وسط صفحه وجود دارد محیط کاربری این فیلتر شکن جذاب‌تر هم شده است. همچنین این vpn از گزینه‌ های اضافه و پیچیده اصلاً استفاده نکرده است. تا کاربران بتوانند به سادگی اتصال خود را به صورت اتوماتیک یا همان اتصال هوشمند، یا اتصال دستی به سرور های فعال این برنامه ایجاد کنند.

سرور های پرسرعت و فعال

لیست سرور های فیلتر شکن VPN HBird آنقدر کامل است که شما در هر کشوری که بخواهید این برنامه سرور آن کشور را دارد. و شما به راحتی می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید. همچنین رابط کاربری آن به خوبی طراحی شده است و پرچم هر کشور در کنارش مشخص شده است. تا شما راحت‌تر بتوانید کشور دلخواه خود را انتخاب کنید. فقط باید دقت کنید که سرورها به دو دسته رایگان و وی‌ آی‌ پی طبقه بندی شده‌اند.

آیا همیشه با فیلتر شکن VPN HBird اتصال برقرار می‌ شود؟!

متاسفانه همانطور که در ویدیو مشخص بود در اکثر مواقع سرور های رایگان این برنامه برای شما اتصالی ایجاد نمی‌ کنند. این موضوع احتمالاً به خاطر اینترنت مخابرات می‌ باشد. یعنی اگر شما از اینترنت های همراه استفاده کنید راحت‌تر می‌ توانید از این فیلتر شکن بهره ببرید.
اما اگر از سرور های قدرتمند تر این برنامه استفاده کنید اتصالتان ایجاد می‌ شود. فقط برای دسترسی به این سرورها حتماً باید تبلیغات تماشا کنید.

انتخاب زبان دلخواه

انگلیسی
عربی
فارسی
پرتغالی
اسپانیایی
ترکی
فرانسوی
چینی
پاکستان
اندونزی

در هر کشوری که قرارداد داشته باشید این فیلتر شکن زبان آن کشور را دارد. تا با تغییر، راحت‌تر شما بتوانید از خدمات موجود در این برنامه استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *