راه اندازی سریع Max Speed VPN برای موبایل قدیمی


راه اندازی سریع Max Speed VPN برای موبایل قدیمی

دانلود فیلتر شکن جدید Max Speed VPN برای ویندوز

همانطور که از این موضوع مطلع هستید هر کاربری که از گوشی‌ های هوشمند استفاده می‌ کند. و می‌ خواهد از پیام رسان‌ ها و اپلیکیشن‌ های خارجی استفاده کند. حتماً باید برای خود فیلتر شکن نصب کند. به همین دلیل اگر شما هم کاربر تازه وارد اینترنت هستید و تا به حال از فیلتر شکن استفاده نکردید. و حتی نمی‌ دانید چگونه از وی پی ان استفاده کنید. فقط کافی است که همراه ما باشید چون می‌ خواهیم به شما فیلتر شکن Max Speed VPN را معرفی کنیم. که یک وی پی ان پرسرعت می‌ باشد و می‌ تواند شرایط را به راحتی برای شما فراهم کند تا بتوانید سانسورها را از بین ببرید.

آموزش اتصال اتوماتیک به فیلتر شکن Max Speed VPN

به دلیل اینکه این برنامه لیست سروری ندارد شما فقط می‌ توانید به صورت اتوماتیک از این برنامه و سرور هایش استفاده کنید. به صورتی که فقط کافی است بر روی گزینه کانکتینگ کلیک کنید و چند ثانیه منتظر بمانید تا اتصال شما ایجاد شود. به دلیل رابط کاربری ساده‌ای که این برنامه دارد نیاز به آموزش خاصی نیست. اما در کل ما برای افراد تازه وارد یک فیلم کوتاه قرار دادیم تا با مشاهده آن راحت‌تر اتصالشان را ایجاد کنند.

نحوه دسترسی به نسخه پرمیوم Max Speed VPN

این فیلتر شکن مانند وی پی ان‌ های دیگر دارای نسخه وی‌ آی‌ پی نیست که شما با خریداری به صورت نامحدود از سرور های پرسرعت‌ تر و اختصاصی استفاده کنید. بلکه با سابسکرایب کردن می‌ توانید به مقدار مشخص از سرور های فعال در این برنامه استفاده کنید. که در ادامه به آن ها اشاره می‌ کنیم:

۳۰ دقیقه همراه با حذف تبلیغات
۶۰ دقیقه همراه با حذف تبلیغات
۱۲۰ دقیقه همراه با حذف تبلیغات

فقط کافی است با سابسکرایب کردن یکی از این سه اکانت را برای خود در اختیار بگیرید. تا با استفاده از آن بتوانید محدودیت‌ ها را راحت‌تر از بین ببرید بدون اینکه نیاز باشد تبلیغی تماشا کنید.

Screenshot image

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *