دانلود vpn خارجی Ireland VPN نسخه هک شده


دانلود vpn خارجی Ireland VPN نسخه هک شده

نصب برنامه Ireland VPN از گوگل برای اندروید

با توجه به افزایش شدت محدودیت‌ های اینترنتی نیاز به خدمات وی پی ان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌ شود. شما برای اینکه بتوانید از شر محدودیت‌ ها خلاص شوید تا بدون هیچگونه مزاحمتی از اینترنت جهانی به صورت آزادانه برخوردار شوید. می‌ توانید فیلتر شکن Ireland VPN که یک ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان با کیفیت بالا می‌ باشد را بر روی دستگاه خود نصب کنید. و از خدمات موجود در آن برای رفع انواع محدودیت‌ ها کمک بگیرید.

بهترین روش برای دسترسی به سرور های Ireland VPN

در این برنامه شما هم می‌ توانید به کمک قابلیت اتصال دستی به سرورها متصل شوید. هم اینکه به کمک قابلیت اتصال خودکار به صورت کاملاً اتوماتیک بهترین سرور vpn را برای متصل شدن انتخاب کنید.
قابلیت اتصال اتوماتیک به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید مسیر اتصال خود به سرورها را کوتاه‌تر کنید. منتها برای انتخاب آی پی مشخص باید از قابلیت اتصال دستی کمک بگیرید.

Screenshot imageScreenshot imageScreenshot image

نحوه انتخاب آسان سرورها

برای دسترسی به سرورها به کمک قابلیت دستی کاری بسیار ساده در پیش خواهید داشت. چرا که رابط کاربری این وی پی ان به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید به راحتی به مقصود خود در این برنامه دسترسی پیدا کنید.
برای دسترسی به سرورها تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد لیست سرورها شوید و با توجه به آی پی مورد نظرتان سرور را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

روش خرید نسخه پرمیوم در فیلتر شکن Ireland VPN

شما همچنین می‌ توانید نسخه پریمیوم این برنامه را نیز برای دریافت سرعت بالاتر دریافت کنید. سرور های وی آی پی این برنامه از قدرت فوق العاده بالاتر نسبت به سرور های نسخه رایگان برخوردار هستند. که در صورت نیاز می‌ توانید اشتراک برنامه را خریداری کنید و مجوز استفاده از این سرورها را دریافت کنید.

بهترین ویژگی‌ ها در این برنامه

تعداد بالای سرورها
دسترسی راحت به هر نوع کشور
تغییر آدرس آی پی
محیط کاربری ساده
رمزگذاری داده‌ های خصوصی
برقراری اتصال نامحدود
دسترسی به خدمات سانسور شده کشور
خرید راحت نسخه پرمیوم
دریافت سکه رایگان

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *