دریافت رایگان V2 X-pro VPN از اپ استور برای ios


دریافت رایگان V2 X-pro VPN از اپ استور برای ios

نحوه اتصال به فیلتر شکن V2 X-pro VPN بدون محدودیت

وی پی انی که شما با استفاده از آن می‌ توانید سرعت و کیفیت بالایی را دریافت کنید، برنامه V2 X-pro VPN نام دارد. که به صورت رایگان و کاملاً نامحدود در کشورمان وجود دارد. تا کاربران ایرانی بتوانند با انواع اینترنت‌ هایی که در دسترس دارند این فیلتر شکن را برای خود نصب کنند و از خدمات مختلفش استفاده کنند. سرور های این برنامه در حد سرور های پرمیوم می‌ باشد. به همین دلیل می‌ تواند به راحتی محدودیت‌ ها را برای شما کنار بگذارد.

اتصال ساده و راحت به صورت اتوماتیک

محیط کاربری که این فیلتر شکن از آن استفاده می‌ کند آنقدر ساده است که این برنامه می‌ تواند برای انواع کاربران مناسب باشد. و هر فردی در هر گوشی این فیلتر شکن را برای خود نصب کند.
همانطور که در فیلم مشخص است شما با کلیک بر روی گزینه اتومات این برنامه می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید. فقط نکته‌ای که وجود دارد این است که اتصال دستی در این وی پی ان وجود ندارد. و تنها روشی که می‌ توانید به سرور های قوی این برنامه که در کشور های مختلف وجود دارد متصل شوید، گزینه خودکار این Vpn است.

 

 

مدت زمان استفاده از سرور های برنامه V2 X-pro VPN

متاسفانه این فیلتر شکن یک گزینه منفی دارد و آن هم مدت زمان استفاده از سرور های این برنامه می‌ باشد. که شما از هر سرور این فیلتر شکن فقط می‌ توانید به مدت نیم ساعت استفاده کنید. و پس از آن اتصال شما قطع می‌ شود. البته اگر از سرعت سرور اتصالی خود راضی بودید می‌ توانید تا یک ساعت این مدت زمان را افزایش دهید تا راحت‌تر بتوانید مرور کنید.

قابلیت استفاده از پروکسی

با اینکه این برنامه یک فیلتر شکن ساده می‌‌ باشد و گزینه‌ های زیادی ندارد. اما در قسمت تنظیمات این vpn گزینه پروکسی وجود دارد. که با فعال کردن آن می‌ توانید از پروکسی‌ های پیش فرض این فیلتر شکن استفاده کنید و از مروری با کیفیت‌تر بهره ببرید.

افزایش سرعت اینترنت

همچنین گفتنی است که به دلیل کیفیت مناسب سرورها هنگامی که اتصال شما به آن ها برقرار می شود. سرعت اینترنت شما تا حد مناسبی برای انجام انواع فعالیت‌ های اینترنتی بهبود پیدا می‌ کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *