دریافت فیلتر شکن رایگان Rez Tunnel VPN نسخه مود شده


دریافت فیلتر شکن رایگان Rez Tunnel VPN نسخه مود شده

دانلود وی پی ان برای Rez Tunnel VPN برای ios

خیلی از فیلتر شکن‌ هایی که در کشور ما وجود دارند با اینکه سرعت مناسبی را در اختیار ما قرار می‌ دهند. اما متاسفانه امنیت مناسب ندارند و نمی‌ توانند از داده‌ های مهم ما محافظت کنند. به طوری که خیلی از فیلتر شکن‌ ها تونل‌ های رمزگذاری شده ندارند. در نتیجه اطلاعات ما از جمله موقعیت مکانی ما به خطر می‌افتد.
به همین دلیل اگر ما از فیلتر شکن Rez Tunnel VPN استفاده کنیم علاوه بر اینکه می‌ توانیم در محیط ساده به سرور های پرقدرت دسترسی پیدا کنیم. به راحتی می‌ توانیم با تونل‌ های رمزگذاری شده این برنامه مرور خود را شخصی سازی کنیم و راحت‌تر در اینترنت مرور کنیم.

راه اندازی Rez Tunnel VPN فقط با گزینه start

گزینه اصلی که این برنامه دارد اتصال اتوماتیک می‌ باشد با کلمه استارت نمایش داده شده است. که اگر شما بر روی آن کلیک کنید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال شما ایجاد می‌ شود. و وقتی کارتان با این vpn تمام شد می‌ توانید با کلیک بر روی گزینه استپ اتصال خود را قطع کنید.

مرور نامحدود در تمام سایت ها

چون این فیلتر شکن نامحدود می‌ باشد و از سرعت بالایی برخوردار است. به شما این اجازه را می‌ دهد که وارد تمام وب سایت‌ های مورد نیاز خود شود. همچنین این برنامه خارجی با تغییر دادن آدرس آی‌ پی شما کمک می‌ کند تا بتوانید وارد انواع وب سایت‌ های خارجی شوید. و به داده‌ های موجود در آن بدون هیچ مشکلی دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های مختلف فیلتر شکن Rez Tunnel VPN

حذف داده‌ های ذخیره شده
قابلیت دارک مود و لایت مود
تغییر dns و پروتکل‌ ها
ورود به کانال تلگرامی
فعال و غیرفعال کردن نوتیفیکیشن
خاموش کردن صدای برنامه
اضافه کردن و حذف کردن کانفینگ‌ های دلخواه
افزودن سرور های مورد نظر در وی پی ان
رمزگذاری داده‌ های خصوصی

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *