نحوه راه‌اندازی وی پی ان VPN ProMaster برای ویندوز


نحوه راه‌اندازی وی پی ان VPN ProMaster برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن VPN ProMaster نسخه اصلی برای آیفون

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ توانید به کمک آن در اینترنت فعالیت کنید و از شر محدودیت‌ های اینترنتی به راحتی خلاص شوید فیلتر شکن VPN ProMaster نام دارد. برنامه‌ای که هم اکنون از طریق گوگل پلی می‌ توانید دریافت کنید و از خدمات با کیفیتش برخوردار شوید.

گشت و گذار نامحدود با فیلتر شکن VPN ProMaster

به کمک قدرت بالایی که این برنامه برای شما فراهم می‌ کند شما خواهید توانست در اینترنت بدون هیچگونه مزاحمت و محدودیتی فعالیت کنید. همچنین گفتنی است برای استفاده و متصل شدن به سرورها نیز محدودیت زمانی یا حجمی نخواهید داشت. بلکه می‌ توانید هر زمان که به خدمات وی پی ان نیاز داشتید به راحتی از خدمات این vpn کمک بگیرید.

Screenshot image

اتصال به سرور های آمریکایی

همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره شد این برنامه از قدرت فوق العاده مناسبی برخوردار است. یکی از دلایل این موضوع برخورداری این فیلتر شکن از سرور های آمریکایی فوق العاده با کیفیت می‌ باشد. شما به کمک این سرورها خواهید توانست از اتصالی بسیار پرسرعت و پایدار برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی برخوردار شوید.

Screenshot image

برنامه VPN ProMaster مناسب برای انواع اینترنت‌ ها

به دلیل نوع عملکردی که سرور های این برنامه از آن برخوردار می‌ باشند. و همچنین پروتکل‌ های مورد پشتیبانی این فیلتر شکن شما می‌ توانید به کمک انواع اینترنت‌ ها از اتصالی مناسب برای دور شدن محدودیت‌ ها برخوردار شوید. و به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی دسترسی پیدا کنید.

پنهان کردن آدرس آی‌ پی اصلی

هنگام متصل شدن به سرور های این فیلتر شکن شما می‌ توانید در اینترنت به صورت ناشناس فعالیت کنید. چرا که آی پی اصلی شما به کمک این فیلتر شکن پنهان شده و آی پی سروری که به آن متصل می‌ شوید جایگزین آن خواهد شد. پس تمامی فعالیت‌ ها به صورت ناشناس و غیرقابل شناسایی و ردیابی خواهد بود.

Screenshot image

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *