آموزش اتصال به vpn نامحدود AutoConnect VPN برای بازی


آموزش اتصال به vpn نامحدود AutoConnect VPN برای بازی

دانلود فیلتر شکن AutoConnect VPN برای تلگرام رایگان

یکی از فیلتر شکن‌ های کامل در کشور ما که هم دارای خدمات رایگان و هم پرمیوم می‌ باشد. که به وسیله آن ما به راحتی می‌ توانیم به تمام بازی‌ ها و اپلیکیشن‌ های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم. فیلتر شکن AutoConnect VPN نام دارد. علاوه بر آن این برنامه محیط بسیار خصوصی را برای ما فراهم می‌ کند. تا بتوانیم به صورت نامحدود به موارد دلخواه خود در کشور دسترسی پیدا کنیم. و از اتصال قدرتمند ایجاد شده برای خود لذت ببریم.

سرور های نامحدود پرتعداد

تعداد بسیار زیادی سرور در این فیلتر شکن وجود دارد که حتی در کشور های دور افتاده هم واقع شده‌اند. تا هر کاربری بتواند از این سرور های قدرتمند استفاده کند. برای اینکه اتصال شما به راحتی ایجاد شود می‌ توانید یا خودتان وارد لیست سرورها شوید. یا از گزینه اتصال اتوماتیک کمک بگیرید که در هر حال یک اتصال قدرتمند برای شما ایجاد می‌ شود.
البته گاهی سرور های این برنامه دچار افت کیفیت می‌ شوند که فقط کافی است از گزینه رفرش سرورها استفاده کنید. تا سرور های جدید تری در اختیار شما قرار بگیرد.

اکانت های مختلف پرمیوم فیلتر شکن AutoConnect VPN

این برنامه یک فیلتر شکن کامل می‌ باشد که به جز خدمات رایگان دارای سرور های پریمیوم هم می‌ باشد. برای مثال شما می‌ توانید برای دریافت خدمات نامحدود و پرسرعت‌ تر از یکی از اکانت‌ های زیر استفاده کنید و راحت‌تر محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

ماهانه ۷ دلار
۳ ماهه ۱۵ دلار
۶ ماهه ۲۰ دلار
یک ساله ۳۰ دلار

همانطور که قابل مشاهده است با خرید اکانت یک ساله این برنامه هم هزینه کمتری پرداخت می‌ کنید. هم می‌ توانید به صورت نامحدود به خدمات دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. بدون اینکه قطعی اتصالی برای شما در نظر گرفته شود.

محیطی که فیلتر شکن AutoConnect VPN از آن استفاده می‌ کند هم بسیار خصوصی است. هم از رابط کاربری بسیار ساده‌ای استفاده می‌ کند. که باعث می‌ شود هر کاربری بتواند به راحتی از این برنامه قدرتمند استفاده کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *