نصب فیلتر شکن ساده iTurbo vpn برای اسنپ چت


نصب فیلتر شکن ساده iTurbo vpn برای اسنپ چت

دانلود فیلتر شکن iTurbo vpn بدون قطعی برای اندروید

فیلتر شکن‌ های رایگان بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌ توانیم سانسورها را از بین ببریم. البته باید این نکته را هم توجه کنیم که وی پی ان‌ های رایگان دچار افت کیفیت می‌ شوند. مثلاً فیلتر شکن iTurbo vpn یکی از وی‌ پی‌ ان‌ های معروف موجود در بازار می‌ باشد. به دلیل اینکه تعداد کاربران آن زیاد شده است. نسخه رایگانش دچار افت کیفیت شده است. و در این شرایط بهتر است که ما از نسخه پریمیوم این برنامه استفاده کنیم.

نحوه برقراری اتصال رایگان در فیلتر شکن iTurbo vpn

جهت برقراری اتصال در نسخه رایگان این فیلتر شکن شما حتماً باید وارد لیست سرورها شوید و به یکی از کشور های خارجی متصل شوید. ولی متاسفانه همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره شد متاسفانه نسخه رایگان این برنامه جدیداً نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. به صورتی که حتی لیست سرورها برای ما قابل مشاهده نیست. که بتوانیم از سرور های این vpn استفاده کنیم. به همین دلیل اگر دنبال فیلتر شکن رایگان می‌ گردید این برنامه گزینه مناسبی برای شما نیست.

خرید اکانت های پرمیوم در برنامه iTurbo vpn

در عوض نسخه پرمیوم این برنامه بسیار پرسرعت و با کیفیت می‌ باشد و شما با خیال راحت می‌ توانید این نسخه را برای خود خریداری کنید. در این برنامه ۴ اکانت پریمیوم مختلف وجود دارد که به صورت یک ماهه، سه ماهه، ۶ ماهه و یک ساله در اختیار شما قرار می‌ گیرد. و قیمت آن ها آنقدر مناسب است که به راحتی شما می‌ توانید این اکانت‌ ها را خریداری کنید. و از ویژگی‌ های عالی این نسخه که در ادامه به آن اشاره می‌ کنیم استفاده کنید:

 

سرور هایی با تعداد بیشتر در کشور های مختلف
اتصال بدون محدودیت
مرور در تمام وب سایت‌ ها
عدم نمایش تبلیغات
رمزگذاری کامل داده‌ها
دسترسی به تمام خدمات سانسور شده
استفاده با تمام اینترنت‌ های کشور

 

روش ارتباط با پشتیبان ها

این برنامه از قابلیت پشتیبان‌ های ویژه و فعال استفاده می‌ کند. و به ما این امکان را می‌ دهد تا از طریق ایمیل بتوانیم به راحتی با پشتیبان‌ های موجود در این برنامه ارتباط برقرار کنیم. و اگر سوالی از آن ها داشتیم به راحتی بپرسیم تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنیم.

 

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *