اتصال تصویری به وی پی ان اندرویدی VPN99


اتصال تصویری به وی پی ان اندرویدی VPN99

دانلود فیلتر شکن VPN99 برای رفع فیلتر شبکه اجتماعی

اگر به دنبال فیلتر شکنی کامل و همه چی تمام هستید بدون شک برنامه VPN99 را برای دستگاه‌ های خود نصب کنید. چون این وی پی ان دارای خدمات ارزنده‌ای می‌ باشد. و مهم‌ ترین ویژگی این برنامه سرور های فعال آن است. که در انواع کشورها پراکنده شده است. بدین ترتیب اگر شما این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید بدون هیچ محدودیتی می‌ توانید شدید ترین فیلترینگ‌ ها را در یک چشم به هم زدن برای خود از بین ببرید.

نحوه خرید سرور های پرمیوم فیلتر شکن VPN99

این فیلتر شکن بیشتر بر روی سرور های پرمیوم و پولی خود مانور می‌ دهد. چون دارای سرور های نامحدود در سرتاسر جهان می‌ باشد. که شما می‌ توانید با قیمت مناسب این نوع سرورها را خریداری کنید و اتصالی نامحدود برای خود ایجاد کنید.
البته این برنامه سرور های رایگان هم دارد که در کشور آمریکا قرار دارند. و در صورت نیاز شما می‌ توانید به آن ها متصل شوید. که اتصال با کیفیتی هم برایتان به وجود می‌ آید. اما همانطور که گفته شد این برنامه به صورت کلی یک فیلتر شکن وی‌ آی‌ پی می‌ باشد.

گزینه های فرعی در فیلتر شکن VPN99

۱_ تست سرعت:

قبل و بعد برقراری اتصال شما می‌ توانید سرعت اینترنت خود را بسنجید. تا با خیال راحت‌تر به سرور های قوی این برنامه متصل شوید. همچنین بعد از اتصال می‌ توانید تست سرعت بگیرید تا با خیال راحت اتصال خود را برقرار کنید.

۲_ پشتیبانی فعال:

یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی این برنامه پشتیبانی فعال می‌ باشد. که شما می‌ توانید به راحتی هنگام بروز مشکلات و یا عدم اتصال با پشتیبان‌ های فعال این برنامه ارتباط برقرار کنیم. و مشکل خود را با آن ها در میان بگذارید.

۳_ تغییر زبان:

علاوه بر آن در تنظیمات این برنامه گزینه تغییر زبان وجود دارد. که کاربران خارجی می‌ توانند به راحتی زبان کشور خود را انتخاب کنند. و راحت‌تر از این برنامه و خدماتش برای دور زدن محدودیت‌ های موجود در کشورشان استفاده کنند.

Screenshot image 5

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *