دریافت وی پی ان خارجی ChickenVPN از گوگل برای ایرانسل


دریافت وی پی ان خارجی ChickenVPN از گوگل برای ایرانسل

دانلود فیلتر شکن ChickenVPN نسخه مود شده بدون محدودیت

به خاطر نیاز شدید کاربران به وی پی ان‌ ها روزانه به تعداد فیلتر شکن‌ های خارجی افزوده می‌ شود. و هر کاربری می‌ تواند متناسب با نیازی که دارد یک وی پی ان قدرتمند را برای خود نصب کند.
مثلاً شاید خیلی از افراد نخواهند از فیلتر شکن‌ های پولی استفاده کنند و باید این موضوع را اولویت کار خود قرار دهند. ولی برای نصب فیلتر شکن رایگان باید به یک نکته توجه شود و آن هم سرعت و امنیت آن برنامه می‌ باشد. که شما می‌ توانید این موارد را به صورت یکجا در برنامه ChickenVPN پیدا کنید.
یکی از ویژگی‌ های عالی که این وی پی ان دارد رابط کاربری ساده و جذاب آن می‌ باشد. که متناسب با اسم آن طراحی شده است و هر کاربری را به خود جذب می‌ کند.

نحوه برقراری اتصال در فیلتر شکن ChickenVPN

این فیلتر شکن در کشور های مختلف دارای سرور نمی‌ باشد و تنوع خاصی ندارد. به گونه‌ای که تنها سرور موجود در این برنامه در کشور تایلند می‌ باشد. البته تعداد سرور های آن کم نیست. یعنی این برنامه در هیچ کشور خارجی دیگری دارای سرور نیست. ولی در فیلمی که برای شما قرار دادیم می‌ توانید مشاهده کنید که با یک کلیک به راحتی می‌ توانید اتصال خود را به هر یک از سرور های این برنامه به راحتی ایجاد کنید.

 

مقدار استفاده از سرورها

استفاده از سرور های این برنامه دارای محدودیت زمانی است. ولی مدت زمان آن کم نیست به صورتی که از هر سرور این فیلتر شکن می‌ توانید دو ساعت استفاده کنید. و پس از آن برای اینکه کیفیت اتصال شما کاهش پیدا نکند بهتر است که به یکی دیگر از سرور های این vpn متصل شوید.

انتخاب نوع اینترنت

درست است که این برنامه با انواع اینترنت‌ های موجود در کشور ایران سازگاری دارد. اما بهتر است قبل از برقراری اتصال اینترنتتان را در این برنامه مشخص کنید. تا راحت‌تر بتوانید از این vpn و سرور هایش استفاده کنید.

آپدیت آنلاین در برنامه ChickenVPN

ویژگی خوبی که در خود این فیلتر شکن وجود دارد آپدیت آنلاین می‌ باشد. و باعث می‌ شود شما نخواهید برای آپدیت کردن این برنامه وارد گوگل پلی و یا سایت‌ های مختلف شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *