فیلتر شکن پرسرعت قوی ناوین برای سایت خارجی


فیلتر شکن پرسرعت قوی ناوین برای سایت خارجی

نصب ناوین وی پی ان برای آیفون بدون محدودیت حجمی

اگر به دنبال نصب یک فیلتر شکن قدرتمند برای گوشی‌ های اندرویدی خود می‌ گردید و دوست ندارید هیچ یک از اطلاعات خصوصی شما در کشورتان شناسایی شود. می‌ توانید از فیلتر شکن ناوین وی پی ان استفاده کنید. این برنامه ایرانی یکی از کاربردی‌ ترین فیلتر شکن‌ ها می‌ باشد که شما با استفاده از آن می‌ توانید راحت‌تر سانسورها را از بین ببرید. و با استفاده از آن در کشور به راحتی گشت و گذار کنید.

اتصال به فیلتر شکن ناوین با تمام اینترنت‌ ها

چون این فیلتر شکن برای کاربران ایرانی ساخته شده است. از جمله ویژگی‌ های عالی که دارد این است که با هر نوع اینترنتی که در اختیار داشته باشید می‌ توانید از این فیلتر شکن و خدمات آن استفاده کنید. به این صورت که این وی پی ان قدرتمند هم با ایرانسل و هم همراه اول می‌ تواند بهترین اتصال را به صورت نامحدود برای شما ایجاد کند.

Screenshot image 2

مرور بدون محدودیت و رایگان

برای استفاده از این برنامه و خدماتش شما لازم نیست هیچگونه هزینه‌ای پرداخت کنید. چون نصب و استفاده از سرور های آن کاملاً رایگان می‌ باشد. و ویژگی خوبی که دارد این است که با وجود رایگان بودن اتصال نامحدودی را می‌ تواند برای شما فراهم کند. تا راحت‌تر به وب سایت‌ های مورد نظر خود در کشور دسترسی پیدا کنید.

سرور های متنوع خارجی در فیلتر شکن ناوین

یکی از بهترین و کاربردی‌ ترین ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد، سرور های متنوع و پرسرعتش می‌ باشد. که برای کاربران ایرانی می‌ توانند اتصال خوبی را ایجاد کنند. فقط ما کافی است که یکی از این سرور های قدرتمند را انتخاب کنیم و به سرعت اتصالمان را ایجاد کنیم.

Screenshot image 3

تغییر لوکیشن و موقعیت مکانی در فیلتر شکن ناوین

از عالی‌ ترین ویژگی‌ هایی که فیلتر شکن ناوین دارد این است که لوکیشن اصلی شما را به صورت کامل پنهان می‌ کند. به صورتی که وقتی اتصال شما در این برنامه به یک سرور خارجی ایجاد شد. فیلتر شکن به صورت اتوماتیک اتصال نامحدودتان را ایمن می‌ کند. و آی ‌پی شما را به یک کشور دور افتاده تغییر می‌ دهد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *