نصب ‌vpn مخصوص تلگرام پرمیوم قوی


نصب ‌vpn مخصوص تلگرام پرمیوم قوی

دانلود وی پی ان برای تلگرام مود شده رایگان

برنامه تلگرام یکی از محبوب ‌ترین و پر کاربر ترین شبکه‌ های اجتماعی در میان کاربران ایرانی می‌ باشد. چرا که بیشترین احترام را برای کاربران قائل است و دارای خدماتی بسیار با کیفیت و بی ‌نظیر می‌ باشد. که امکان استفاده راحت شما از خدمات بین المللی را فراهم می‌ کند.
در این برنامه به تازگی نسخه تلگرام پرمیوم اضافه شده است. که دارای خدمات بسیار جالب و کاربردی‌ تر نسبت به نسخه عادی می‌ باشد.

تلگرام پرمیوم را چگونه دریافت کنیم؟

تلگرام پرمیوم برنامه جداگانه از تلگرام معمولی نیست. بلکه همان نسخه پیشرفته ‌تر برنامه است. که باید آن را خریداری کنیم. و پس از آن خواهیم توانست از خدمات اضافه ‌تر و جذاب نسخه پرمیوم بهره ‌مند شویم.

آموزش پرمیوم تلگرام | پرمیوم سازی تلگرام | قسمت اول - YouTube

نسخه پرمیوم را از کجا خریداری کنیم؟

برای خریداری کردن نسخه پرمیوم منابع مختلفی وجود دارد. برای مثال شما می‌ توانید از خود کانال ‌های موجود در تلگرام این نسخه را خریداری کنید. و از خدمات باکیفیت آن برخوردار شوید.
همچنین سایت‌ های ارائه دهنده این خدمات وجود دارند. که می‌ توانید از طریق آن ها این نسخه را خریداری کنید. حتی می‌ توانید در صورتی که قابلیت پرداخت هزینه ‌ها را با ارز های خارجی داشته باشید. خودتان برای این کار اقدام کنید و نیازی به واسطه نداشته باشید.

خدمات مختلف در نسخه پرمیوم تلگرام

این نسخه از برنامه نسبت به نسخه رایگان دارای خدماتی اضافه ‌تر و یا همان خدمات با کیفیت‌ بهتر می‌ باشد. برای مثال شما در این نسخه از اپلیکیشن می‌ توانید به جای ارسال فایل ها تا حجم ۲ گیگابایت، فایل هایی را تا حجم ۴ گیگابایت را آپلود کنید. که این موضوع باعث می شود شما دیگر دغدغه ارسال فایل های سنگین را نداشته باشید. همچنین قابلیت ‌های جالب دیگری نظیر اموجی ‌های متحرک که بسیار سرگرم کننده و جالب هستند. و یا قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن که بسیار کاربردی و کار را انداز می باشد را دارد. حتی گذاشتن استوری که به تازگی به این نسخه اضافه شده است از خدمات قابل ذکر می‌ باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *