روش دریافت نسخه اصلی GPTong VPN برای ios مود شده


روش دریافت نسخه اصلی GPTong VPN برای ios مود شده

دانلود فیلتر شکن قوی GPTong VPN + آموزش اتصال

اگر به دنبال فیلتر شکنی با رابط کاربری مناسب و ساده می‌ گردید می‌ توانید از وی پی ان قدرتمند GPTong VPN استفاده کنید. چون این فیلتر شکن دارای خدمات بسیار عالی و متعدد می‌ باشد. ولی تمامی آن ها را در بستری مناسب و ساده در اختیارتان می‌ گذارد. تا حتی کاربران تازه وارد هم بتوانند به راحتی از این vpn استفاده کنند.

لیست سرور های فعال فیلتر شکن GPTong VPN

کانادا
آمریکا
ژاپن
انگلیس

تعداد سرور هایی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌ گذارد زیاد است ولی فقط در همین چهار کشوری قرار دارد که در بالا به آن اشاره کردیم. که می‌ توانید به راحتی هر کدام از این سرورها را که می‌ خواهید برای خود انتخاب کنید. تا اتصال قدرتمند خود را پس از گذشت چند ثانیه برای خود به وجود آورید.
پس از اینکه اتصال شما ایجاد شد مشاهده می‌ کنید که صفحه‌ای برایتان باز می‌ شود. و این برنامه لوکیشن و آدرس آی پی شما را تغییر می‌ دهد. که این گزینه هم باعث می‌ شود شما راحت‌تر محدودیت‌ ها را از بین ببرید. هم بدون نگرانی مرور کنید چون اصلاً شناسایی نمی‌ شوید.

بدترین ویژگی برنامه GPTong VPN

یکی از بدترین ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و ممکن است خیلی از کاربران نخواهند از این برنامه استفاده کنند. مدت زمان بسیار کمی است که می‌ توانند از سرور های این vpn استفاده کنند.
به گونه‌ای که وقتی اتصال رایگان شما به سرور های این برنامه ایجاد می‌ شود. فقط می‌ توانید ۱۰ دقیقه از آن سرور استفاده کنید که مدت بسیار کمی است. البته با استفاده از تماشای تبلیغ می‌ توانید این زمان را تا نیم ساعت افزایش دهید که باز هم مدت زمان کمی است.

دانلود راحت فیلم ها بدون سانسور

همانطور که در صفحه اصلی این وی پی ان مشاهده می‌ کنید. می‌ توانید مقدار اینترنت مصرفی خود را مدیریت کنید و نکته قابل توجه درباره این برنامه این است که این فیلتر شکن مقدار زیادی اینترنت از شما دریافت نمی‌ کند.
به همین دلیل شما به راحتی می‌ توانید فیلم‌ های مورد نظر خود را بدون سانسور از هر سایت و اپلیکیشنی که می‌ خواهید دانلود کنید و با کیفیت عالی تماشا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *