دانلود فیلتر شکن خارجی Boost VPN برای موبایل سامسونگ


دانلود فیلتر شکن خارجی Boost VPN برای موبایل سامسونگ

دانلود لینک مستقیم برنامه Boost VPN رایگان

از جمله وی‌ پی‌ ان‌ های پایدار و قدرتمندی که می‌ توانید بر روی گوشی‌ های همراه خود از جمله گوشی‌ های اندرویدی نصب کنید، فیلتر شکن Boost VPN نام دارد. این برنامه آنقدر با کیفیت است که امتیاز ۴.۴ را از گوگل پلی دریافت کرده است. و می‌ تواند پاسخگوی چند هزار کاربر خود باشد. به همین دلیل شما هم اگر به دنبال وی پی انی رایگان می‌ گردید. تا بتوانید از سرور های خارجی و پرسرعت استفاده کنید نصب این برنامه به شما توصیه می‌ شود.

قوی ترین سرور های فیلتر شکن Boost VPN

آمریکا
آلمان
کانادا
ترکیه

قوی‌ ترین سرور های این vpn در این چهار کشور وجود دارند اما این برنامه در ۱۰۰ کشور دیگر هم دارای سرور است. که شما می‌ توانید از آن ها استفاده کنید. و تمامی آن ها می‌ توانند اتصال خوبی را برای شما فراهم کنند. فقط باید دقت کنید که در هر زمان به چه کشوری متصل شوید. تا با آدرس آی پی شما اتصال خوبی را فراهم کند.
همچنین باید به این موضوع هم اشاره کرد که این وی پی ان از رابط کاربری بسیار مناسب و ساده ای برخوردار است. و به جز انتخاب دستی سرورها به سادگی می‌ توانید از گزینه اتوماتیک این vpn استفاده کنید. تا اتصال بهتر و پرسرعت‌ تری در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برای شما فراهم شود.

Screenshot image 1

مرور نامحدود در سراسر جهان

به دلیل اینکه برنامه یک فیلتر شکن جهانی است، تمامی کاربران می‌ توانند از این vpn استفاده کنند. همچنین به شما این امکان را می‌ دهد تا با تغییر دادن آدرس آی پی خود بتوانید به راحتی در سراسر جهان مرور کنید. و هر نوع سانسوری که می‌ خواهید را به راحتی از بین ببرید.

Screenshot image 3

حفظ هویت آنلاین با ویژگی های عالی برنامه Boost VPN

این فیلتر شکن‌ با ویژگی‌ های عالی که دارد. از جمله رمزگذاری داده‌ها، پنهان کردن آدرس آی پی و جلوگیری از ردیابی شدن شما، تمامی شرایط را فراهم می‌ کند. تا بتوانید با ایمنی عالی در کشور مرور کنید و از هویت آنلاین خود محافظت کنید. چون این vpn اصلاً اجازه نمی‌ دهد کسی متوجه شود که شما در حال انجام چه کاری هستید. و همچنین این امکان برای آن ها وجود ندارد که به گوشی همراه شما دسترسی پیدا کنند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *