رفع فیلتر اکانت روبیکا در 1 ثانیه


رفع فیلتر اکانت روبیکا در 1 ثانیه

دریافت وی پی ان برای روبیکا اندروید

شبکه‌ های اجتماعی ایرانی نظیر روبیکا به این منظور به بازار ارائه شدند که کاربران را از نسخه ‌های خارجی مشابه بی‌ نیاز کنند. و دیگر کاربران به سمت نسخه ‌های خارجی نروند. و از همین برنامه ‌های داخلی استفاده کنند.
بنابراین اگر هنگام استفاده از این خدمات فارسی دچار مشکل هستید. این موضوع ربطی به فیلتر شدن این اپلیکیشن ها ندارد. چون که این برنامه ‌ها همانطور که گفته شد برای مبارزه با نسخه‌ های خارجی فیلتر شده به بازار ارائه شده‌ اند. و می‌ خواهند که کاربران را به سمت و سوی خود بکشند. پس از دسترس خارج شدن این برنامه‌ ها به دلیل مشکلات فنی است و ربطی به فیلترینگ ندارد.

هنگام از دسترس خارج شدن روبیکا چه باید کرد؟

اگر هنگام استفاده از روبیکا دچار اختلالات اینترنتی شدید. تنها کاری که می‌ توانید بکنید این است که با پشتیبانی برنامه تماس بگیرید. و یا آنقدر صبر کنید تا مشکلات توسط تیم سازنده برنامه از بین برود. سپس دوباره بتوانید به راحتی و بدون هیچگونه مزاحمت و اختلال از خدمات برخوردار شوید.

روبیکا | Rubika for PC - How to Install on Windows PC, Mac

آیا می توان از فیلتر شکن برای حل فیلتر روبیکا استفاده کرد؟

همانطور که می‌ دانید این برنامه یک شبکه اجتماعی فارسی زبان و تولید کشور ایران است. بنابراین برای استفاده از این برنامه شما حتماً به آی‌ پی ایرانی نیاز دارید. پس باید برای تجربه بهتر از آی‌ پی‌ های ایرانی استفاده کنید. چرا که اصلاً با آی‌ پی‌ های خارجی هیچ اتصالی برای شما ایجاد نخواهد شد.

نه تنها در روبیکا بلکه در تمامی شبکه‌ های اجتماعی ایرانی اگر دچار اختلال شدید فکر خود را از سمت فیلتر شدن این برنامه ‌ها دور کنید. چرا که این برنامه ‌ها ساخته خود سازندگان ایرانی است. و هیچ وقت امکان فیلتر شدن آن ها وجود نخواهد داشت. فقط شاید گاهی اوقات هنگ کنند و باز نشوند. که این موضوع ربطی به فیلتر شدن آن ها ندارد و مشکل از خود برنامه است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *