نصب برنامه خارجی Sami VPN برای رایتل


نصب برنامه خارجی Sami VPN برای رایتل

دانلود Sami VPN با لینک مستقیم نسخه پرمیوم

یکی دیگر از فیلتر شکن‌ هایی که شما می‌ توانید به کمک آن به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید برنامه Sami VPN است. این وی پی ان یکی از برنامه ‌هایی است که به راحتی برای کاربران اندرویدی قابل دسترس است. و می‌ توانند با مراجعه به گوگل پلی آن را بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنند. و از خدمات با کیفیتش بهره مند شوند.

دارای لیستی نامحدود از سرور های خارجی

یکی از ویژگی‌ هایی که باعث می‌ شود این برنامه قدرت مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. لیست بلند بالای سرور های آن است. این سرور ها باعث می‌ شوند که ترافیک کاربران در سطح آن ها پراکنده شود و هیچ کدام یک از آن ها دچار ترافیک زیاد نشوند. تا دچار افت کیفیت و کاهش سرعت نشوید. و بتوانید به صورت یکنواخت به محدودیت ها غلبه کنید و از خدمات دلخواه خود بهره مند شوید.

Screenshot image 1

نحوه اتصال اتوماتیک در برنامه Sami VPN

نحوه اتصال به سرور های این برنامه به صورت اتوماتیک بسیار ساده است. چرا که رابط کاربری آن به گونه‌ ای طراحی شده است. که شما تنها با یک کلیک می‌ توانید گزینه اتصال خودکار را فعال کنید. و به سریع‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. این قابلیت مسیر اتصال شما را بسیار کوتاه ‌تر می‌ کند. برای فعال‌ سازی این قابلیت کافی است بر روی گزینه کانکت که در وسط برنامه قرار دارد ضربه بزنید. تا به صورت اتوماتیک به سرورهای قدرتمند برنامه متصل شوید.

Screenshot image 3

مهم ترین فعالیت امنیتی برنامه Sami VPN

همچنین این برنامه داده‌ های شما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. و از این طریق اتصالی مطمئن و غیر قابل نفوذ را برای شما ایجاد می‌ کند. که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با خیال راحت در اینترنت از تمامی ظرفیت‌ ها لذت ببرید. و به خدمات مورد نیاز خودتان که به دلیل فیلترینگ از دسترس خارج شده بود، دسترسی پیدا کنید.

روش اشتراک گذاری برنامه

این برنامه قابلیتی دارد که از طریق خود برنامه شما می ‌توانید آن را به کمک شبکه‌ های اجتماعی در اختیار سایر کاربران قرار دهید. تا آن ها نیز از خدمات با کیفیت آن برخوردار شوند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *