چجوری بدون فیلتر شکن وارد اسنپ چت شویم؟!


چجوری بدون فیلتر شکن وارد اسنپ چت شویم؟!

نحوه رفع فیلتر اسنپ چت در گوشی همراه

احتمالاً با برنامه اسنپ چت آشنایی داشته باشید، این برنامه یکی از معروف‌ ترین و بهترین برنامه‌ های عکس و فیلم می‌ باشد. که شما می‌ توانید به راحتی با حجم مناسب فیلم‌ ها و عکس‌ های خود را بگیرید و فیلتر های مورد نظر خود را بر روی تصاویر خود بگذارید. تنها مشکلی که وجود دارد این است که این برنامه خارجی همانند دیگر اپلیکیشن‌ ها و پیام رسان‌ ها دچار محدوده شده است. و شما باید با راه‌های مختلف این محدودیت را از بین ببرید.

آیا اسنپ چت رفع فیلتر شده است؟!

این برنامه همانند دیگر اپلیکیشن‌ های موجود در کشور ما هنوز رفع فیلتر نشده است. و شما برای اینکه بتوانید این برنامه را نصب کنید و از خدماتش استفاده کنید. حتماً باید از فیلتر شکن استفاده کنید و آن را از گوگل پلی یا سایت‌ های مختلف برای خود نصب کنید.

Screenshot image 1

چه زمان هایی باید از فیلتر شکن استفاده شود؟!

برای نصب این برنامه حتما شما باید فیلتر شکن داشته باشید. چون این برنامه یک اپلیکیشن فیلتر است و بهتر است که آن را از گوگل پلی برای خود دانلود و نصب کنید. که برای این کار نیاز به فیلتر شکن دارید.
جهت راه‌اندازی این وی پی ان و ثبت نام در آن حتماً باید فیلتر شکن شما روشن باشد تا بتوانید این مراحل را طی کنید و یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید.
برای دانلود فیلتر های عکس موجود در این برنامه حتماً باید از فیلتر شکن استفاده کنید. چون این کار با اینترنت ایران امکان‌ پذیر نیست و نمی‌ توانید از فیلتر های مختلف این اپلیکیشن استفاده کنید.

پس از اینکه تمام این کارها را انجام دادید و فیلتر های مورد نظر را دانلود کردید. می‌ توانید فیلتر شکن خود را خاموش کنید و از این برنامه بدون هیچ فیلترینگی استفاده کنید و فیلم و عکس‌ های مورد نظر خود را بگیرید.

Screenshot image 7

خدمات عالی در برنامه اسنپ چت

این فیلتر شکن به صورت اختصاصی برای گرفتن عکس و فیلم برای کاربران طراحی شده است. و شما می‌ توانید با فیلتر های موجود در این برنامه عکس‌ ها و ویدیو های خود را شخصی سازی کنید و از جلوه‌ های ویژه این برنامه استفاده کنید. البته شما می‌ توانید از قابلیت استوری و چت کردن در این برنامه هم استفاده کنید.

Screenshot image 8


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *