دانلود فیلتر شکن geph با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن geph با لینک مستقیم

نصب فیلتر شکن geph VPN از گوگل پلی بدون قطعی

حذف سانسور های موجود در اینترنت و آنبلاک کردن وب سایت‌ های مختلف فقط با نصب یک فیلتر شکن پرسرعت امکان‌ پذیر است. چون ما با اینترنت کشور خود نمی‌ توانیم به اکثر برنامه‌ های خارجی دسترسی پیدا کنیم. بنابراین باید به دنبال یک فیلتر شکن قوی باشیم تا بتوانیم محدودیت موجود در این خدمات را از بین ببریم. یکی از فیلتر شکن‌ های محبوب کشور که حدوداً یک میلیون کاربر دارد و ۹۰ درصد این کاربران از این وی پی ان راضی هستند فیلتر شکن geph نام دارد. که می‌ تواند شرایط را طوری برای شما فراهم کند تا بتوانید به راحتی محدودیت موجود در اپلیکیشن‌ ها را از بین ببرید.

اتصال به لوکیشن های مختلف

شما می‌ توانید به صورت خودکار یا دستی به لوکیشن‌ های مختلف موجود در این برنامه دسترسی پیدا کنید. و اتصال قوی را برای دور زدن سانسور ها برای خود ایجاد کنید. این برنامه دارای سرور های مختلف در کشور های خارجی است. که می‌ توانید به راحتی اتصال خود را به آن ها ایجاد کنید.

Screenshot image 1

خرید نسخه پلاس فیلتر شکن geph

برای دریافت سرعت نامحدود و سرور های پرقدرت‌تر فقط کافی است که نسخه پلاس یا همان پریمیوم این فیلتر شکن را خریداری کنید. تا بتوانید به خدمات بیشتر این فیلتر شکن محبوب و پایدار دسترسی پیدا کنید.

ساخت حساب شخصی

برای اینکه بتوانید از نسخه وی آی پی این فیلتر شکن استفاده کنید حتماً باید یک حساب کاربری جدید در این برنامه برای خود ایجاد کنید. البته اگر قصد نداشته باشید از سرور های پریمیوم استفاده کنید. در شرایط عادی هم می‌ توانید برای خود یک اکانت بسازید چون در این شرایط امنیت شما افزایش پیدا می کند.

Screenshot image 2

انتخاب زبان در فیلتر شکن geph

برای اینکه راحت‌تر از این وی پی ان و خدماتش استفاده کنید، می‌ توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. و به دلیل اینکه این وی پی ان یک فیلتر شکن جهانی می‌ باشد، زبان‌ های مختلفی دارد. تا هر کاربری در هر کشوری بتواند به راحتی زبان مورد نظر خود را انتخاب کند و راحت‌تر از این برنامه و خدماتش استفاده کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *