روش فعال سازی فیلتر شکن Zkar VPN در گوشی هواوی


روش فعال سازی فیلتر شکن Zkar VPN در گوشی هواوی

دانلود برنامه Zkar VPN از گوگل پلی + رایگان

اگر تا به حال از فیلتر شکن استفاده نکرده‌اید فقط کافی است یک بار برنامه Zkar VPN را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. تا با استفاده از خدمات عالی آن بتوانید تمام محدودیت‌ ها را از بین ببرید.
شاید فکر کنید چون این فیلتر شکن زیاد معروف نیست نمی‌ تواند خدمات خوبی را در اختیار شما قرار بدهد. اما این باور کاملاً غلط است چون این برنامه آنقدر پرسرعت است. که شما حتی می‌ توانید با استفاده از این وی پی ان فیلم تماشا کنید. بدون اینکه ذره‌ای از سرعت اتصال شما کاسته شود.

سرور های مختلف فیلتر شکن Zkar VPN

رایگان:

سرور های رایگان این برنامه در کشور های مختلفی قرار دارند که از جمله آن ها می‌ توان به سنگاپور، هند، کره، آلمان، آمریکا و دیگر کشور های مهم اشاره کرد. که شما با یک کلیک می‌ توانید از این سرور های قدرتمند استفاده کنید.
البته اگر اتصال دستی را انتخاب کنید ممکن است گاهی سرور مناسبی را برای خود انتخاب نکرده باشید. که طبق فیلم باید چندین بار اتصال خود را جابجا کنید و به کشور های مختلف متصل شوید، تا در نهایت اتصال شما برقرار شود.

ویژگی منفی که سرور های رایگان این vpn دارد محدود بودن زمان اتصال به آن ها است. که می‌ توانید نیم ساعت از هر سرور استفاده کنید. و دوباره باید سرور جدیدی را برای خود انتخاب کنید. که این مورد برای تماشای فیلم‌ ها اصلاً مناسب نمی‌ باشد. که در این شرایط شما می‌ توانید از نسخه پرمیوم این برنامه استفاده کنید.

پرمیوم:

همانطور که گفته شد اگر می‌ خواهید به صورت نامحدود در کشور مرور کنید و فیلم‌ های دلخواه خود را تماشا کنید. باید از سرور های پریمیوم Zkar VPN استفاده کنید. تا هیچگونه محدودیتی برای شما در نظر گرفته نشود. همچنین این نسخه از وی پی ان، از کیفیت و سرعت بهتری برخوردار است. ولی تعداد سرور های آن بسیار کمتر از نسخه رایگان است. که مهم ترین سرور این برنامه در کشور ژاپن قرار دارد.

انتخاب نوع پروتکل در Zkar VPN

دو پروتکل مختلف در این vpn وجود دارد که با انتخاب این پروتکل‌ ها اتصال شما کاملاً تغییر می‌ کند. یعنی حتی سرور های متفاوتی هم در اختیار شما قرار می‌ گیرد. پس می‌ توانید متناسب با نیازی که دارید یکی از این پروتکل‌ های مختلف را انتخاب کنید و از سرور های رایگان و پرمیوم این فیلتر شکن بهره ببرید.

 

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *