آموزش اتصال به Omshy VPN در آیفون نسخه اصلی


آموزش اتصال به Omshy VPN در آیفون نسخه اصلی

روش اتصال به فیلتر شکن Omshy VPN برای ویندوز

اگر هنگام نصب فیلتر شکن پرداخت هزینه برای شما موردی ندارد و دوست دارید سرعت بالایی را دریافت کنید. می‌ توانید فیلتر شکن Omshy VPN را برای خود نصب کنید. چون این برنامه یک فیلتر شکن پولی می‌ باشد که می‌ تواند سرعت بسیار خوبی را برایتان فراهم کند. به همین دلیل می‌ توانید این برنامه را به صورت رایگان برای خود نصب کنید. ولی باید در این برنامه نسخه وی‌ آی‌ پی را خریداری کنید.

خرید اکانت پرمیوم

فیلتر شکن Omshy VPN یکی از وی پی ان‌ های پرمیوم موجود در کشور ما می‌ باشد. یعنی اصلاً امکان دسترسی به سرور های این برنامه به صورت رایگان ممکن نیست. و شما فقط باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید. به این صورت که پس از نصب این برنامه بر روی گوشی‌ های خود اول اکانت مورد نیاز را خریداری کنید تا بتوانید وارد این وی پی ان شوید.

Screenshot image 1

ویژگی های اکانت پرو فیلتر شکن Omshy VPN

تعداد سرور های پرسرعت بیشتر
سرور های جهانی در سراسر کشور
عدم محدودیت در اتصال
ورود به تمام شبکه های اجتماعی
رمزگذاری داده های مهم
ایجاد اتصال در سریع ترین زمان

Screenshot image 4

انتخاب هر نوع سرور با بهترین سرعت

بعد از اینکه نسخه وی آی پی فیلتر شکن را خریداری کردید به راحتی می‌ توانید به هر نوع سرور این برنامه که می‌ خواهید دسترسی پیدا کنید.
روش اول برای اتصال گزینه اتوماتیک این برنامه می‌ باشد و روش دوم استفاده دستی از سرور های خارجی این vpn می‌ باشد. که شما باید خودتان به هر کشوری که می‌ خواهید متصل شوید.

Screenshot imageScreenshot image

حذف دیتاهای ذخیره شده در Omshy VPN

هنگامی که وارد تنظیمات برنامه شوید با گزینه‌ های مختلف روبرو می‌ شوید که به سادگی می‌ توانید اتصال خود را شخصی سازی کنید. و متناسب با نیازی که دارید گزینه‌ های این برنامه را فعال یا غیر فعال کنید. یکی از گزینه‌ هایی که در این قسمت وجود دارد حذف دیتاهای ذخیره شده است. که از این طریق می‌ توانید امنیت خود را افزایش دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *