دریافت فیلتر شکن پایدار AL VPN برای پیام رسان‌ های خارجی


دریافت فیلتر شکن پایدار AL VPN برای پیام رسان‌ های خارجی

نصب وی پی ان قدرتمند AL VPN با آموزش تصویری

در گذشته تعداد فیلتر شکن‌ های کشور زیاد نبود و البته تعداد کاربرانی که از وی پی ان استفاده می‌ کردند زیاد نبودند. اما اکنون تقریبا همه افراد از فیلتر شکن استفاده می‌ کنند. و وی‌ پی‌ ان‌ های مختلفی را بر روی دستگاه‌ های خود نصب می‌ کنند. این موضوع به خاطر افزایش نیاز کاربران به فیلتر شکن است. چون محدودیت ها بسیار شدید شده‌اند و اگر ما وی پی ان نداشته باشیم. نمی‌ توانیم به بسیاری از خدمات مورد نیازمان در کشور دسترسی پیدا کنیم.
یکی از فیلتر شکن‌ های ساده‌ای که می‌ توانید بر روی گوشی‌ های اندرویدی خود نصب کنید. و با استفاده از خدمات آن سانسورها را از بین ببرید، برنامه AL VPN می‌ باشد. که دارای ویژگی‌ های خوبی است تا بتوانید کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهید.

بهترین سرور های فیلتر شکن AL

فرانسه
آمریکا
هلند

چون این فیلتر‌ شکن جدید است، تعداد سرور های آن بسیار کم است و تنها در همین سه کشور وجود دارد. البته چون سرور های آمریکایی پرقدرت‌تر هستند تعداد آن ها بیشتر است. البته شما لازم نیست نگران قطع شدن اتصال خود یا عدم برقراری اتصال در این وی پی ان باشید. چون سرعت این سرورها بسیار بالا است و می‌ توانند پاسخگوی نیاز کاربران خود باشند. بنابراین شما به راحتی می‌ توانید یکی از این سرورها را انتخاب کنید و به راحتی اتصالتان را برقرار کنید.
اگر هنوز مطمئن نیستید که این برنامه می‌ تواند اتصال خوبی را برای شما ایجاد کند. کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید که مشاهده می‌ کنید در عرض چند لحظه اتصال شما برقرار می‌ شود.

ویژگی های عالی فیلتر شکن AL VPN

مرور نامحدود در وب سایت ها
عدم محدودیت زمانی و مکانی
اشتراک گذاری رایگان برنامه
قابلیت ثبت نظر درباره vpn
ارتباط با پشتیبان ها
قابلیت آپدیت سرورها
محیط کاربری جذاب

با وجود ویژگی‌ های عالی که فیلتر شکن AL VPN دارد و تمامی آن ها را به صورت رایگان و نامحدود در اختیارتان می‌ گذارد. به راحتی می‌ توانید بر تمام محدودیت‌ های اعمال شده بر کشور خود غلبه کنید و هر نوع سانسوری را از بین ببرید. در این شرایط می‌ توانید از دیگر وی پی ان‌ های پیچیده کشور بی‌نیاز شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *