نحوه نصب Ultra VPN برای شبکه اجتماعی تلگرام


نحوه نصب Ultra VPN برای شبکه اجتماعی تلگرام

دانلود Ultra VPN برای اندروید و آیفون

یکی از فیلتر شکن‌ ها در کشور ما که در گذشته به صورت کاملاً رایگان در اختیار ما قرار می‌ گرفت. و با نصب آن و اتصال به سرور های رایگانش می‌ توانستیم تمام محدودیت‌ ها را از بین ببریم. فیلتر شکن Ultra VPN بود. که امروزه به دلیل شدت پیدا کردن محدودیت‌ ها حتماً باید اکانت این برنامه را خریداری کنیم.
یعنی سرور های آن به صورت پولی در اختیار ما قرار می‌ گیرند. که این موضوع بیشتر به خاطر ترافیک زیاد سرورها می باشد. و اگر ما این سرورها را خریداری کنیم دیگر نیاز به فیلتر شکن‌ های دیگر پیدا نخواهیم کرد.

قدرت و فراوانی سرور های فیلتر شکن Ultra VPN

هنگامی که وارد این فیلتر شکن و لیست سرور های آن می‌ شوید. مشاهده می‌ کنید که این برنامه در تمامی کشور های جهان یعنی هر کشوری که حتی فکرش را نمی‌ کنید دارای سرور است.
بعد از آن وقتی بر روی هر یک از این کشورها کلیک کنید مشاهده می‌ کنید که در آن کشور چندین سرور فعال وجود دارد. یعنی مثلاً در آمریکا در هر کشورش یک سرور دارد. که این موضوع می‌ تواند به اتصال راحت‌تر و قوی‌تر شما کمک کند. در نتیجه می‌ توانید بدون هیچ نگرانی اکانت‌ های مختلف این برنامه را خریداری کنید.

برای دریافت اکانت‌ های برنامه Ultra VPN اصلاً لازم نیست کار سختی انجام دهید. فقط کافی است یک اکانت شخصی برای خود از طریق ایمیل ایجاد کنید. سپس از بین دو گروه از اکانت‌ های این برنامه یکی را خریداری کنید. که بهترین نوع می‌ تواند برای شما اکانت یک ماهه و فعال آن باشد که جدیدا شامل تخفیف هم شده است.

در تنظیمات به گزینه های زیر دست پیدا کنید:

ارتباط با پشتیبان ها از طریق ایمیل
انتخاب زمان روشن شدن برنامه
اتصال با وای فای خانگی
فعال کردن گزینه دارک مود
اشتراک در پیام رسان های مختلف
قابلیت کیل سوئیچ

 

Screenshot image 3

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *