آموزش دریافت و نصب Meg VPN برای pc و گوشی


آموزش دریافت و نصب Meg VPN برای pc و گوشی

دانلود وی پی ان قوی Meg VPN برای آیفون

اگر تا الان نتوانستید فیلتر شکن مورد نظر خود را پیدا کنید و محدودیت ها شما را بسیار آزار می‌ داده است. فقط کافی است نسخه جدید برنامه Meg VPN را برای خود نصب کنید. تا بتوانید به صورت رایگان در کشور مرور کنید و هر فعالیتی که می‌ خواهید را انجام دهید. چون این وی پی ان به سادگی می‌ تواند برای شما تمام محدودیت‌ ها را از بین ببرد.

سرور های قدرتمند در فیلتر شکن Meg VPN

آلمان
آمریکا
فنلاند
انگلیس

تعداد سرور‌ هایی که این فیلتر شکن از آن برخوردار می‌ باشد بسیار زیاد است. تا کاربران بتوانند به راحتی اتصال خود را به آن ها ایجاد کنند. اما به صورت کلی در این فیلتر شکن فقط در چهار کشور گفته شده سرور وجود دارد. که شما می‌ توانید به راحتی به هر کدام از این کشورها که می‌ خواهید متصل شوید. فقط باید سرور دلخواه خود را انتخاب کنید و بر روی آن یک ضربه بزنید تا متصل شوید.

راه اندازی گزینه تست سرعت

قبل از اینکه اتصال شما در این برنامه ایجاد شود می‌ توانید بر روی گزینه تست سرعت این vpn کلیک کنید. در این شرایط سرورها بر اساس سرعت طبقه‌بندی می‌ شود و شما می‌ توانید بر روی اولین گزینه کلیک کنید. تا بتوانید به بهترین سرور با بالاترین سرعت دسترسی پیدا کنید.

اتصال نامحدود

همانطور که در ویدیو هم مشخص بود وقتی اتصال شما در این برنامه ایجاد می‌ شود. هیچ محدودیتی برایتان در نظر گرفته نمی‌ شود. یعنی می‌ توانید هر چقدر که می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنید. البته به مرور پس از چند ساعت از کیفیت اتصال شما کاسته می‌ شود که بهتر است به سرور جدیدتر این برنامه متصل شود.

نمایش تبلیغات زیاد در Meg VPN

یکی از گزینه های منفی که این فیلتر شکن دارد نمایش تبلیغات طولانی در این برنامه می‌ باشد. که پس از برقراری هر اتصال شما مجبور هستید تبلیغات موجود در این vpn را تماشا کنید. که این موضوع برای خیلی از کاربران خوشایند نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *