خرید آی پی استاتیک بدون نیاز به فیلتر شکن


خرید آی پی استاتیک بدون نیاز به فیلتر شکن

آی پی استاتیک یا ثابت در گوشی چیست؟!

همانطور که می دانید شرایط اینترنتی کشور به گونه‌ای است که برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی نیاز به راه‌های مختلفی برای دور زدن محدودیت‌ ها هستید. یکی از روش‌ هایی که به کمک آن می‌ توانید به خدمات مورد نیاز خود که به صورت آزادانه نمی‌ توانید از آن ها برخوردار شوید استفاده کنید. استفاده از یک آی پی ثابت و مناسب می‌ باشد. همچنین برای استفاده از بسیاری از خدمات فیلتر شده به صورت ایده آل شما نیاز به یک آی پی استاتیک یا همان ثابت دارید. برای دریافت آی پی ثابت می‌ توانید از سایت‌ های ارائه دهنده این خدمات اقدامات لازم را انجام دهید.

مزیت استفاده از آی پی ثابت یا استاتیک

خرید این نوع آی‌ پی‌ ها شرایط مناسبی را برای دسترسی ایمن به خدمات مختلف فراهم می‌ کند. برای مثال بیشتر کسانی که از این روش استفاده می‌ کنند تریدرها و گیمرها می‌ باشند. چرا که سرعت بهینه‌ تری را در اختیار این افراد قرار می‌ دهند. پس شما می‌ توانید با استفاده از آی‌ پی استاتیک شرایط بهینه‌ تری را برای دسترسی به خدمات مختلف نسبت به سایر روش‌ها دریافت کنید.

آی پی استاتیک چیست؟ کاربرد IP Static – آی تی پشتیبان

معایب آی پی استاتیک

علاوه بر مزایایی که استفاده از این روش به همراه خواهد داشت معایبی نیز در کنار این مزیت‌ ها وجود دارد. از جمله معایبی که برای بسیاری از کاربران مهم می‌ باشد گران بودن این روش می‌ باشد.
با توجه به این موضوع که برای دریافت خدمات با کیفیت شما نیاز به خریداری این آی‌ پی‌ ها دارید هزینه‌ های تمام شده برای شما بیشتر خواهد شد. همچنین به دلیل ثابت بودن آی پی شما خطرات احتمالی بیشتری گریبانگیر شما خواهد بود.

آدرس آی پی استاتیک (Static IP) چیست؟ چرا به آیپی استاتیک نیاز داریم ...

خریداری آی پی استاتیک

منابع بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌ توانید به کمک آن ها به مقصود خود دسترسی پیدا کنید. بهترین منابع، سایت های خارجی هستند. پس اگر قادر به پرداخت هزینه‌ های ارزی می‌ باشید بهتر است از منابع خارجی این خدمت را دریافت کنید. تا هم به صورت مطمئن‌ ترین کار را انجام دهید. هم کیفیت خدماتی که دریافت می‌ کنید بسیار بالاتر باشد. هرچند سایت‌ های ایرانی بسیار زیادی نیز هستند که به بهترین نحو خدمات را در اختیار شما قرار می‌ دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *