دیسکورد رفع فیلتر شد!! دانلود دیسکورد بدون فیلتر


دیسکورد رفع فیلتر شد!! دانلود دیسکورد بدون فیلتر

نصب نسخه جدید دیسکورد برای آیفون

از جمله فعال ترین برنامه‌ های برقراری تماس صوتی و تصویری در کشور دیسکورد می‌ باشد. که در بین کاربران ایرانی بسیار ترند شده است و بیشتر افراد از این برنامه استفاده می‌ کنند.
این اپلیکیشن علاوه بر گوشی بر روی ویندوز و دستگاه‌ های دیگر قابلیت نصب دارد. و هر کاربری می‌ تواند به راحتی از این برنامه با هر نوع سیستم عاملی استفاده کند.

مشکلی که جدیداً به وجود آمده است محدودیت موجود در این برنامه می‌ باشد. که باعث شده این اپلیکیشن یک مدت فیلتر شود و کاربران نتوانند از آن استفاده کنند. و مانند دیگر اپلیکیشن‌ ها ما مجبور به استفاده از فیلتر شکن‌ ها برای دور زدن محدودیت این برنامه خواهیم بود. حال مسئله‌ای که در اینجا مطرح است، این موضوع است که آیا این اپلیکیشن جدیداً رفع فیلتر شده است یا خیر!!

قابل نصب برای موبایل و pc

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره شد برنامه دیسکورد با تمام سیستم عامل‌ های موجود در کشور ما سازگاری دارد. که ما به راحتی می‌ توانیم آن را بر روی گوشی‌ های همراه خود از جمله اندروید و آیفون نصب کنیم.
علاوه بر آن نسخه ویندوز این برنامه هم وجود دارد. تا بتوانیم با دریافت آن بر روی پی سی از این اپلیکیشن برای برقراری تماس و چت کردن به راحتی استفاده کنیم.

معرفی برنامه دیسکورد و مراحل راه اندازی آن – بدوگیفت

محبوبیت در بین گیمرها

بیشترین محبوبیتی که این برنامه در بین کاربران کسب کرده است، در بین گیمرها می‌ باشد. چون افرادی که بازی می‌ کنند این برنامه را برای خود نصب می‌ کنند تا بتوانند با همبازی‌ های خود به راحتی و به صورت تکی یا گروهی در ارتباط باشند.
به گونه‌ای که تماس صوتی برقرار می‌ کنند سپس وارد بازی می‌ شوند و از این طریق به راحتی بازی می‌‌ کنند. البته به جز برقراری تماس امکان چت کردن هم در این برنامه وجود دارد.

Party Animals fans get your free Discord Nitro promo - Softonic

آیا دیسکورد فیلتر است؟!

تا چند وقت پیش که اکثر برنامه‌ های موجود در کشور ما دچار فیلترینگ شده بودند. محدودیت‌ ها بسیار شدت پیدا کرده بودند. این برنامه هم دچار محدودیت شدیدی شده بود. اما اکنون سانسور این اپلیکیشن در ایران از بین رفته است و ما بدون متصل شدن به فیلتر شکن به راحتی می‌ توانیم از این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنیم. و مانند قبل از سرعت و کیفیت عالی آن بهره ببریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *