خرید اشتراک چند کاربره وی پی ان برای سامسونگ


خرید اشتراک چند کاربره وی پی ان برای سامسونگ

نحوه خرید اشتراک ارزان برای گوشی همراه

جدیداً اکثر کاربران برای دریافت خدمات وی‌ پی‌ ان از فیلتر شکن‌ های پولی استفاده می‌ کنند. چون این نوع برنامه‌ ها سرعت بهتری را برای ما فراهم می‌ کنند. و ما اگر بتوانیم اشتراک یک فیلتر شکن پرسرعت را خریداری کنیم راحت‌تر می‌ توانیم سانسورها را از بین ببریم. و به دلیل اینکه در حال حاضر اکثر کاربران از فیلتر شکن‌ های رایگان استفاده می‌ کنند. کیفیت آن ها افت پیدا کرده است. و با خرید وی‌ پی‌ ان‌ های پولی یا پرمیوم ما راحت‌تر می‌ توانیم سانسورها را از بین ببریم.

خرید اکانت وی پی ان • خرید وی پی ان | خرید فیلتر شکن . DR VPN . دکتر وی ...

روش های خرید اشتراک وی پی ان

۱_ نصب رایگان و خرید اشتراک:

اولین نوع از فیلتر شکن‌ های پولی به این صورت هستند که ما می‌ توانیم آن ها را از سایت‌ های مختلف یا گوگل پلی به صورت رایگان بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنیم. سپس هر نوع اشتراکی که می‌ خواهیم را در این فیلتر شکن‌ ها بر اساس نیاز خود خریداری کنیم.

به اشتراک گذاری وی پی ان کامپیوتر با موبایل و بقیه دستگاه‌ها - YouTube

۲_ خرید برنامه و استفاده رایگان از خدمات:

نوع دیگری از فیلتر شکن‌ ها به این صورت هستند که ما باید آن ها را از همان ابتدا بخریم. تا بتوانیم از خدماتشان استفاده کنیم. مثلاً با پرداخت هزینه در گوگل پلی می‌ توانیم این برنامه را برای خود نصب کنیم. سپس استفاده از خدمات موجود در آن ها به صورت کاملاً رایگان می‌ باشد و ما دیگر لازم نیست پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهیم.

اتصال با چندین دستگاه مختلف

یکی از مزایای خوبی که فیلتر شکن‌ های پولی دارند این است که ما با چندین دستگاه مختلف می‌ توانیم به این وی پی ان‌ ها متصل شویم. یعنی می‌ توانیم با خرید یک اشتراک با دستگاه‌ های مختلف خود حتی با کامپیوتر هم، به یک اشتراک متصل شویم و در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنیم.

یکتا وی پی ان یکتا وی پی ان - فروش وی پی ان پر سرعت ۲ کاربره ۱۱ سرویس ...

سرعت بالای وی پی ان های پولی

همانطور که از این موضوع مطلع هستید فیلتر شکن‌ های وی‌ آی‌ پی یا همان پولی چون به صورت اختصاصی فقط برای ما هستند. و تعداد کاربران زیادی به آن ها متصل نیستند. سرعت بسیار بالاتری را برای ما فراهم می‌ کنند. به همین دلیل ما با استفاده از آن ها می‌ توانیم هر نوع سانسوری را به راحتی از بین ببریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *