نصب سرویس هوشمند INTER VPN برای pc جدید


نصب سرویس هوشمند INTER VPN برای pc جدید

دریافت وی پی ان قدرتمند INTER VPN برای اندروید

اکثر کاربران موجود در کشور از گوشی‌ های اندروید استفاده می‌ کنند بنابراین می‌ خواهیم به شما یک فیلتر شکن اندرویدی جدید به نام INTER VPN معرفی کنیم. که از سرور های بسیار با کیفیتی استفاده می‌ کنند. و شرایط را جوری رقم می‌ زند تا کاربران گوشی‌ های اندروید بتوانند به راحتی محدودیت‌ های اعمال شده بر کشور خود را از بین ببرند.

سرور های قدرتمند فیلتر شکن INTER VPN

سنگاپور
تایلند

چون این فیلتر شکن جدید می‌ باشد هنوز سرور های زیادی ندارد و فقط در دو کشور اصلی سنگاپور و تایلند دارای سرور است. که به صورت دستی و خودکار می‌ توانید به یکی از این سرورها متصل شوید.
اگر قصد برقراری اتصال به صورت دستی را دارید، باید حتماً به سرعت هر سرور توجه کنید. تا بتوانید بهترین اتصال را برای خود فراهم کنید.
همچنین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید فقط کافی است فیلم زیر را تماشا کنید تا بتوانید راحت‌تر از این برنامه بهره ببرید.

ویژگی سرور های فیلتر شکن INTER VPN

سرعت عالی
تعداد مناسب
پینگ پایین
اتصال باکیفیت
مناسب برای تمام اینترنت ها
اتصال در هر زمان

آپدیت سرور ها به صورت دستی

یکی از گزینه‌ های جالبی که این فیلتر شکن دارد این است که علاوه بر آپدیت کلی برنامه شما می‌ توانید به صورت دستی سرور های این برنامه را آپدیت کنید. تا همیشه از سرور های به روزی برخوردار باشید. فقط کافی است بر روی گزینه موجود کلیک کنید تا سرعت این سرورها افزایش پیدا کند.

افزایش حریم خصوصی آنلاین

خیلی از فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما از امنیت مناسبی برخوردار نیستند. و اگر به آن ها متصل شویم داده‌ های ما به خطر می‌ افتند. اما این فیلتر شکن با پروتکل‌ های امنیتی و همچنین محیط مناسبی که دارد. شرایطی را برای ما فراهم می‌ کند تا اگر وارد وب سایت‌ های نا ایمن هم شویم بتوانیم از تمام اطلاعات خصوصی خود محافظت کنیم.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *