دانلود فیلتر شکن کم حجم TekLan VPN برای رایتل


دانلود فیلتر شکن کم حجم TekLan VPN برای رایتل

نصب وی پی ان TekLan VPN برای pc بدون قطعی

محدودیت‌ های موجود در اینترنت بسیاری از کاربران را مجبور به استفاده از فیلتر شکن‌ های مختلف کرده است. با توجه به اینکه تعداد وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار بسیار زیاد است. و همه آن ها نیز قادر به ارائه خدمات با کیفیت نیستند.
پیدا کردن یک فیلتر شکن مناسب و ایده‌آل برای دریافت خدمات وی پی ان به منظور دور زدن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت کاری بسیار مهم و سخت شده است.
یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ توانید برای دریافت خدمات وی پی ان از آن کمک بگیرید فیلتر شکن TekLan VPN است که کیفیت فوق العاده بالایی نیز دارد.

ورود و ساخت حساب در فیلتر شکن TekLan VPN

برای دریافت خدمات موجود در این برنامه شما نیاز به یک حساب کاربری دارید. برای ساخت حساب کاربری در این vpn گ شما کاری بسیار ساده و راحت در پیش خواهید داشت. به گونه‌ای که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن می‌ توانید حساب کاربری خود را با یک نام کاربری مناسب و رمز عبور ایمن بسازید.

تصویر نماگرفت 7

محیط جذاب و ساده برای کاربران تازه وارد

رابط کاربری این vpn به گونه‌ای طراحی شده است که حتی کاربرانی که تا به اکنون تجربه استفاده از خدمات وی پی ان را نداشته‌اند. و با فیلتر شکن‌ های دیگر کار نکردند نیز به راحتی بتوانند به خدمات موجود در این برنامه دسترسی پیدا کنند.
به گونه‌ای که شما می‌ توانید تنها با چند کلیک ساده به سرور های این برنامه دسترسی پیدا کنید. همچنین قابلیت اتصال خودکار به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید تنها با یک کلیک به سرورها دسترسی پیدا کنید.

استفاده از سرور های جهانی پرقدرت

سرور هایی که در این برنامه قرار گرفته‌اند بهترین شرایط برای دسترسی به اینترنت جهانی را در اختیار شما قرار می‌ دهند. سرعت این سرورها به حدی بالاست که شما می‌ توانید در کسری از ثانیه شدید ترین محدودیت‌ ها را از بین ببرید.
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است این برنامه بتواند امتیاز ۴.۶ را در گوگل پلی دریافت کند همین مورد می‌ باشد.

تصویر نماگرفت 3

بهترین و مهم‌‌ ترین خدمات در فیلتر شکن TekLan VPN

امنیت بالا جهت حفاظت از داده‌ ها
سرعت بسیار مناسب سرورها
نامحدود برای تمام کاربران
تونل‌‌های رمزگذاری شده پیشرفته
دسترسی رایگان به تمام خدمات
آنبلاک کردن تمام وب سایت‌ های خارجی
انجام بازی‌ های آنلاین در کشور آلمان

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *