دریافت فیلتر شکن قوی NovaVPN از گوگل ورژن جدید


دریافت فیلتر شکن قوی NovaVPN از گوگل ورژن جدید

دانلود نسخه پرمیوم فیلتر شکن NovaVPN برای وب سایت خارجی

فیلتر شکن جدیدی که برای گوشی‌ های اندرویدی وارد بازار شده است و ما می‌ توانیم از طریق گوگل پلی برنامه آن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنیم. فیلتر شکن پرسرعت NovaVPN نام دارد. با این اسم، چندین وی پی ان دیگر هم در کشور وجود دارد که باید دقت کنید تا نسخه اصلی این برنامه را برای خود نصب کنید. تا بتوانید به خدمات عالی دست پیدا کنید.

ساخت اکانت خصوصی

به دلیل اینکه در این فیلتر شکن اکانت‌ های پرمیوم وجود دارد و لازم است که شما آن ها را خریداری کنید. در ابتدا در این برنامه باید اکانت خصوصی ایجاد کنید و این کار را باید با وارد کردن ایمیل و یک رمز عبور شخصی انجام دهید. تا بتوانید وارد این فیلتر‌ شکن شوید و از خدمات مختلف آن استفاده کنید.

طبقه بندی سرور های فیلتر شکن NovaVPN

پس از ورود به این برنامه می توانید وارد لیست سرور های آن شوید. که مشاهده می‌ کنید این فیلتر شکن به صورت منظمی سرورها را طبقه‌بندی کرده است. و بر اساس حروف الفبا این سرورها دسته‌ بندی شده‌اند تا شما بتوانید بهترین کشور را برای خود انتخاب کنید.

اتصال به فیلتر شکن NovaVPN پس از خرید اکانت:

تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که این vpn در حال حاضر نسخه رایگان ندارد و برای اینکه شما بتوانید اتصال خود را ایجاد کنید. حتماً باید یکی از سه اکانت پریمیوم این برنامه را خریداری کنید. که با سرعت‌ های مختلف در اختیار شما قرار می‌ گیرند. و بر اساس نیازی که دارید می‌ توانید این اکانت‌ ها را با قیمت‌ های مختلف بخرید.

فعال کردن نوتیفیکیشن

در تنظیمات این vpn یک گزینه به نام نوتیفیکیشن وجود دارد. که به صورت پیش فرض فعال است تا اطلاعات اتصال شما را از طریق نوار اعلان‌ ها به شما نشان دهد. که در صورت نیاز می‌ توانید این گزینه را خودتان به صورت دستی غیر فعال کنید.

محیط کاربری جذاب و ساده

اگر این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید اولین چیزی که شما را جذب خواهد کرد محیط کاربری ساده و جذاب این vpn می‌ باشد. که تمامی کاربران را به خود جذب می‌ کند. و همچنین سادگی این برنامه باعث شده است که حتی افراد تازه وارد هم بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *