دانلود فیلتر شکن BIDZ VPN برای ios قدیمی رایگان


دانلود فیلتر شکن BIDZ VPN برای ios قدیمی رایگان

دانلود سریع فیلتر شکن BIDZ VPN با لینک مستقیم

همانطور که احتمالاً از این موضوع مطلع هستید شدت محدودیت‌ های اینترنتی بسیار بالا رفته است. به گونه‌ای که شما برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنت جهانی دچار مشکل هستید. برای حل دائمی این مشکل شما می‌ توانید از یک فیلتر شکن مناسب کمک بگیرید.
یکی از گزینه‌ های موجود در گوگل پلی برای کاربران اندرویدی فیلتر شکن BIDZ VPN نام دارد. که می‌ توانید آن را بر روی دستگاه خود دریافت کنید و از خدمات آن برخوردار شوید.

خدمات اصلی:

سرعت بالا
امنیت عالی
رمزگذاری داده ها
محیط ساده
اتصال اتوماتیک
سرور های فعال

ساخت اکانت شخصی در فیلتر شکن BIDZ VPN

شما می‌ توانید برای دریافت خدمات این برنامه اکانت شخصی خود را بسازید. با ساخت اکانت شخصی هم مجوز استفاده از خدمات این vpn را دریافت خواهید کرد. هم اینکه فعالیت‌ های اینترنتی خود را شخصی سازی می‌ کنید. موضوعی که باعث بهبود تجربه شما می‌ شود. و به شما این امکان را می‌ دهد بتوانید به صورت ایده‌آل در اینترنت گشت و گذار کنید.

Screenshot image 3

Screenshot image 4

اتصال اتومات به سرور های سراسر جهان

قابلیت اتصال اتوماتیک موجود در این برنامه به شما این امکان را می‌ دهد مسیر اتصال به سرورها را برای خود بسیار کوتاه کنید. چرا که به کمک این قابلیت شما خواهید توانست که تنها با یک کلیک به بهترین سرور برنامه متصل شوید.
پس هنگامی که از این قابلیت کمک می‌ گیرید خواهید توانست بهترین نوع اتصال را برای خود به ارمغان بیاورید.

خرید اکانت های مختلف فیلتر شکن BIDZ VPN

شما می‌ توانید اشتراک‌ های مختلف این فیلتر شکن را که قیمت‌ های متفاوتی را نیز دارند با توجه به نیازی که دارید خریداری کنید. با خریداری اکانت‌ های این برنامه شما خواهید توانست از سرور های اختصاصی و قدرتمند این برنامه برخوردار شوید. سرور هایی که به شما این امکان را خواهند داد تا بهترین خدمات وی پی ان را دریافت کنید.

Screenshot image 5

سپر ایمنی فعال

گفتنی است که این vpn از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است. چرا که از بهترین و به روزترین پروتکل‌ های امنیتی استفاده می‌ کند. و اجازه آسیب رسیدن به حریم خصوصی شما را نخواهد داد. شما خواهید توانست به کمک این فیلتر شکن با امنیت سایبری بالا در اینترنت فعالیت کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *