دانلود وی پی ان قوی Zenon VPN برای اینستاگرام


دانلود وی پی ان قوی Zenon VPN برای اینستاگرام

دانلود فیلتر شکن Zenon VPN نسخه مود شده

همانطور که احتمالاً همه کاربران از این موضوع مطلع هستند تعداد فیلتر شکن های موجود در بازار روز به روز در حال افزایش می باشد. یکی از وی پی ان‌ های موجود در گوگل پلی که می‌ توانید برای دریافت خدمات وی پی ان از آن کمک بگیرید فیلتر شکن Zenon VPN نام دارد. برنامه ای که کاربران اندرویدی می توانند آن را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه خود نصب کنند.

ساخت حساب کاربری با ایمیل

شما می‌ توانید برای ساخت حساب کاربری در این برنامه از طریق ایمیل شخصی خود اقدام کنید. برای دریافت خدمات این برنامه شما نیاز به یک حساب کاربری دارید. که با ساخت آن هم از خدمات برنامه برخوردار خواهید شد. هم امنیت حریم خصوصی خود را نسبت به سایر برنامه ها بالاتر خواهید‌ برد.

فعال کردن گزینه اتوماتیک Zenon VPN

شما می‌ توانید با تنظیم کردن حالت اتصال سرور ها بر روی قابلیت اتصال اتوماتیک مسیر اتصال به سرورها را برای خود بسیار کوتاه‌ تر کنید. چرا که هنگام فعال بودن این قابلیت شما خواهید توانست. تنها با چند کلیک ساده به سرور های این برنامه به صورت کاملاً اتوماتیک متصل شوید. گفتنی است که هنگام استفاده از این قابلیت اتصال شما به بهترین سرور موجود در برنامه برقرار خواهد شد.

دریافت نسخه پرمیوم در فیلتر شکن Zenon VPN

شما برای دریافت بهترین سرورها و استفاده از تمامی ظرفیت های این برنامه می‌ توانید نسخه پریمیوم را خریداری کنید. با خریداری کردن اشتراک این vpn از سرور های اختصاصی با قدرت فوق العاده بالا برخوردار خواهید شد. که به شما این امکان را خواهد داد بتوانید با کیفیت بهتری محدودیت‌ ها را از سر راه خود بردارید.

رایگان و نامحدود بدون قطعی

شما برای استفاده از خدمات این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. بلکه می‌ توانید با استفاده از سرور های رایگان به اینترنت جهانی متصل شوید. گفتنی است که هیچگونه محدودیتی برای استفاده از خدمات این vpn به صورت رایگان وجود ندارد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *