جایگزین گوگل پلی سرویس در هواوی


جایگزین گوگل پلی سرویس در هواوی

بهترین منبع جایگزین گوگل پلی دانلود اپلیکیشن بدون فیلتر برای اندروید

همانطور که احتمالا از این موضوع مطلع هستید شرکت گوگل خدمات خود برای گوشی های هواوی را تحریم کرده است. به همین دلیل با انجام این کار گوگل پلی نیز از دسترس کاربران هواوی خارج شده است. با وجود این اتفاق بسیاری از کاربران برای دریافت برنامه های مورد نیازشان دچار مشکل شده اند. هم اکنون برنامه های زیادی به عنوان جایگزین گوگل پلی برای گوشی های هواوی ارائه شده است.

بهترین جایگزین گوگل پلی برای گوشی های هوآوی

می‌ توان گفت اصلی‌ ترین و بهترین جایگزینی که می‌ تواند پاسخ نیاز کاربران گوشی هواوی را به خوبی پاسخ دهد. برنامه Huawei App Gallery می باشد. این سرویس جایگزین رسمی شرکت هواوی برای کاربرانش می باشد.
کاربران این برند می توانند به سادگی از طریق این منبع به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. در این برنامه، اپلیکیشن ها و بازی های مورد نیاز کاربران قرار گرفته است.

نصب وی پی ان مناسب برای گوگل پلی

همانطور که می‌ دانید برنامه گوگل پلی برای کاربرانی که می توانند از آن خدمات دریافت کنند نیز غیر قابل دسترس است. مگر اینکه شما یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند برای دور زدن محدودیت‌ های این برنامه نصب کنید.
فیلتر شکنی که برای دریافت خدمات از این برنامه نصب می‌ کنید باید از سرعت و قدرت مناسبی برخوردار باشد. تا شرایط لازم برای دسترسی به محتوای مورد نیازتان در این برنامه را فراهم کند.

برنامه های جایگزین گوگل پلی برای گوشی هو آوی

علاوه بر جایگزین رسمی Huawei App Gallery برنامه های دیگری نیز برای کاربران دستگاه هواوی وجود دارند. که می توانند برنامه‌ ها و بازی های مورد نیاز این کاربران را در اختیارشان قرار دهند. از جمله این برنامه‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
APKMirror
Aptoide
Amazon App Store
APKPure

شما می‌ توانید با دریافت هر کدام یک از برنامه های نام برده شده به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. تا راحت به هر اپلیکیشنی که می خواهید بدون مشکل دسترسی پیدا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *