روش برقراری ارتباط در نسخه جدید Insta VPN رایگان


روش برقراری ارتباط در نسخه جدید Insta VPN رایگان

دریافت وی پی ان Insta VPN از گوگل پلی

برای رفع محدودیت‌ های اینترنتی شدید، فیلتر شکن‌ های ضعیف نمی‌ توانند آن ها را برای شما از بین ببرند. شما می‌ توانید از فیلتر شکن Insta VPN که دارای خدمات بسیار مناسب و با کیفیت می‌ باشد استفاده کنید. برای دریافت این فیلتر شکن می‌ توانید از طریق گوگل پلی اقدام کنید. و از طریق این برنامه آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

اضافه کردن سرور دلخواه در Insta VPN

در این برنامه علاوه بر اینکه می‌ توانید از سرور های آن استفاده کنید. این امکان را خواهید داشت که سرور های دلخواه خود را به برنامه اضافه کنید. قابلیتی که به شما این اجازه را می‌ دهد با افزودن سرور های شخصی با کیفیت و اتصالی پرسرعت‌تر برای خود به ارمغان بیاورید. تا راحت‌تر بر محدودیت‌ های اینترنتی غلبه کنید.

برقراری ارتباط ساده و سریع

برای متصل شدن به سرور های این vpn شما کاری بسیار ساده خواهید داشت. چرا که رابط کاربری آن به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی کاربران امکان استفاده از خدمات را داشته باشند. شما می‌ توانید از طریق اتصال دستی با مراجعه به لیست سرورها اتصال خود به سرور های دلخواه را برقرار کنید. یا اگر می‌ خواهید ساده‌تر و سریع‌تر به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنید. به کمک قابلیت اتصال خودکار به بهترین سرور برنامه متصل شوید.

جلوگیری از درز پیدا کردن داده های مهم

حریم خصوصی کاربران برای سازندگان این برنامه بسیار اهمیت زیادی دارد. چرا که یکی از سیاست‌ های این برنامه حفظ امنیت حریم خصوصی کاربرها می‌ باشد. به همین دلیل است که از بهترین اقدامات امنیتی در این vpn استفاده شده است تا از درز پیدا کردن اطلاعات شما جلوگیری شود.

اطلاعات لوکیشن برنامه Insta VPN

کشور ما بدون تغییر آدرس
آی پی آدرس کشور
نوع سرور اتصالی
تغییر آدرس به سرور
نوع منطقه
مدت زمان اتصال

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *