دانلود نسخه جدید فیلتر شکن Evo VPN برای همراه اول


دانلود نسخه جدید فیلتر شکن Evo VPN برای همراه اول

دریافت وی پی ان قوی Evo VPN برای ویندوز

شما برای دسترسی به بسیاری از خدمات موجود در اینترنت با یک چالش بزرگ مواجه هستید. و آن هم محدودیت موجود برای بسیاری از خدمات اینترنت جهانی می‌ باشد.
برای حل دائمی این مشکل شما راه‌های مختلفی را پیش روی خود خواهید داشت. اما یکی از بهترین راه‌ها استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و مناسب است. گزینه‌ هایی که می‌ توانید به کمک آن خدمات وی پی ان مناسبی را دریافت کنید فیلتر شکن Evo VPN نام دارد.

ساخت حساب خصوصی

برای دریافت خدمات این وی پی ان شما باید یک حساب خصوصی در برنامه بسازید. ساخت حساب کاربری در این برنامه مزایای مختلفی خواهد داشت. برای مثال امنیت حریم خصوصی شما بالاتر می‌ رود. چرا که فعالیت‌ های خود را شخصی سازی کرده و همچنین سایر کاربران نمی‌ توانند از این برنامه به جای شما استفاده کنند.

برقراری اتصال باکیفیت و فعال در Evo VPN

به واسطه برخورداری این برنامه از سرور های قدرتمند و سریع اتصالی با کیفیت و مناسب برای مقابله با محدودیت‌ ها برای شما فراهم خواهد شد .که به شما این امکان را می‌ دهد به صورت آزادانه انواع محدودیت‌ ها را از بین ببرید و به اینترنت جهانی متصل شوید.

اتصال سریع با wifi

برای کسب تجربه بهتر و برقراری اتصال مناسب‌تر شما می‌ توانید با اتصالات وای فای به برنامه Evo VPN متصل شوید. چرا که سازگاری این فیلتر شکن با وای فای بیشتر از سایر اینترنت‌ ها می‌ باشد.

محدودیت زمانی

شما برای استفاده از خدمات این vpn به صورت رایگان دارای محدودیت‌ هایی هستید. محدودیتی که به شما این اجازه را نمی‌ دهد که به صورت مداوم از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید. چرا که پس از برقراری اتصال با گذشت مدت زمان مشخص اتصال شما به سرورها قطع خواهد شد.

خرید نسخه پرمیوم در Evo VPN

برای دریافت خدمات با کیفیت‌تر و سرور های با قدرت بالاتر و همچنین استفاده نامحدود از خدمات موجود در این vpn شما می‌ توانید با خریداری کردن اشتراک، آن برنامه را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. با انجام این کار شما راحت‌تر خواهید توانست به اینترنت جهانی متصل شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *