نحوه اتصال به وی پی ان قوی OG VPN اندروید


نحوه اتصال به وی پی ان قوی OG VPN اندروید

دانلود فیلتر شکن OG VPN برای آیفون جدید

از مهم ترین اپلیکیشن‌ ها در کشورمان می‌ توان به فیلتر شکن‌ ها اشاره کرد. چون جزو کاربردی‌ ترین برنامه‌ ها در کشور ما شده‌اند. که بهتر است از فیلتر شکن‌ های محبوب و معروف مانند برنامه OG VPN استفاده کنیم. چون این نوع وی پی ان‌ ها به ما کمک می‌ کنند. تا بتوانیم بدون هیچ محدودیت و به خطر افتادن امنیتمان سانسور ها را دور بزنیم.

آموزش ویدیویی روش اتصال به فیلتر شکن OG VPN

اگر دوست دارید بیشتر با این فیلتر شکن آشنا شوید و روش اتصال آن را یاد بگیرید. کافی است همراه ما باشید چون آموزش اتصال به این برنامه را برای شما قرار داده‌ ایم.
به صورت کلی برای اینکه بتوانید از خدمات این برنامه و سرور های آن استفاده کنید. لازم است که وارد لیست سرور های این برنامه شوید. وقتی وارد این لیست شوید مشاهده می‌ کنید که این برنامه دارای سرور های نامحدود در کشور آمریکا می‌ باشد. و فقط یک سرور در کانادا دارد که می‌ توانید به این سرور های پرقدرت متصل شوید.
یکی از ویژگی‌ های جالبی که این برنامه دارد این است که وقتی شما به صورت دستی یک سرور را برای خود انتخاب کردید. اگر آن سرور متناسب با موقعیت شما نباشد یا سرعت بالایی نداشته باشد. در این شرایط خود وی پی ان سرور دیگری را برای شما جایگزین می‌ کند. تا در نهایت بتوانید اتصالی پایدار را تجربه کنید.

حفاظت از داده های خصوصی گوشی همراه

علاوه بر سرعت بسیار خوبی که این فیلتر شکن دارد و سرور های آمریکایی نامحدودی که در اختیارتان می‌ گذارد. می‌ تواند از تمام اطلاعات مهم و خصوصی شما محافظت کند. که مهم ترین روش برای این کار محافظت از موقعیت مکانی و رمزگذاری داده‌ها است.

مهم ترین ویژگی ها در تنظیمات برنامه OG VPN

قابلیت کیل سوئیچ
اشتراک گذاری
ثبت نظر
ارتباط با دیگران
دارای گروه تلگرامی

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *