اتصال رایگان به VPN Vietnam در pc و مک


اتصال رایگان به VPN Vietnam در pc و مک

دریافت فیلتر شکن VPN Vietnam برای سامسونگ

شما برای دریافت خدمات وی پی ان نمی‌ توانید از تمامی فیلتر شکن‌ های موجود در بازار کمک بگیرید. چرا که بعضی از وی پی ان‌ های موجود نمی‌ توانند شرایط لازم برای دور زدن بسیاری از محدودیت‌ ها را برای شما فراهم کند. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که کیفیت خدمات آن ثابت شده است فیلتر شکن VPN Vietnam نام دارد. چرا که امتیاز دریافتی این برنامه در گوگل پلی ۴.۴ است. امتیازی که نشان دهنده کیفیت مطلوب این برنامه می‌ باشد.

سرور های رایگان ویتنام

از اولین دسته از سرور های موجود در این برنامه را شما می‌ توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات وی پی ان استفاده کنید. یعنی می‌ توانید به صورت کاملاً رایگان با متصل شدن به آن ها شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی را برای خود فراهم کنید.

نسخه پرمیوم فعال VPN Vietnam

برای دسترسی به سرور های پریمیوم و اختصاصی این برنامه شما نیاز به خریداری کردن اشتراک این برنامه دارید. این سرورها به دلیل عملکرد بهتری که دارند شرایط بهینه‌ تری برای دور زدن محدودیت‌ ها برای شما فراهم می‌ کنند. به گونه‌ای که با تجربه‌ای بهتر خواهید توانست از اینترنت برخوردار شوید.

بررسی مقدار اینترنت

قابلیتی در این vpn قرار دارد که به شما این امکان را می‌ دهد بتوانید مقدار اینترنت را بررسی کنید. این قابلیت باعث می‌ شود تا مدیریت فعالیت‌ های اینترنتی هنگام استفاده از این برنامه برای شما بهتر صورت بگیرد.

تغییر لوکیشن واقعی

هنگامی که این vpn را استفاده می‌ کنید و به سرور هایش متصل می‌ شوید. لوکیشن شما یا همان آی پی حقیقیتان پنهان شده و به جای آن آی پی سروری که به آن متصل شده‌اید جایگزین می‌ شود. بدین ترتیب تمامی فعالیت‌ ها به صورت ناشناس انجام خواهد شد. به گونه‌ای که هیچ کدام یک از آن ها قابل ردیابی و یا شناسایی نخواهند بود

مرور نامحدود با VPN Vietnam

شما بدون هیچ گونه محدودیتی می‌ توانید از تمامی خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده برخوردار شوید. برای مثال می‌ توانید شبکه‌ های اجتماعی محبوب نظیر تلگرام، اینستاگرام و واتساپ را که محدودیت‌ های شدیدی نیز بر آن ها اعمال شده است رفع فیلتر کنید. تا بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *