روش دانلود سوپر وی پی ان Prince VPN با حجم کم


روش دانلود سوپر وی پی ان Prince VPN با حجم کم

دریافت فیلتر شکن Prince VPN با لینک مستقیم برای اندروید

اگر از گوشی‌ های اندرویدی استفاده می‌ کنید و به دنبال یک وی پی ان پرسرعت و پایدار می‌ گردید. می‌ توانید از فیلتر شکن Prince VPN استفاده کنید. چون این برنامه هم دارای سرور های رایگان و هم پرمیوم می‌ باشد. و همچنین هر دوی این سرورها می‌ توانند اتصال ایمنی را برای شما فراهم کند. به همین دلیل می‌ توانید با خیال راحت این vpn را با لینک‌ های مستقیم برای خود نصب کنید.

انواع روش های اتصال به فیلتر شکن Prince VPN

۱_ اتصال دستی رایگان

قسمت اعظم سرور های این فیلتر شکن را سرور های رایگان تشکیل داده‌اند. که شما می‌ توانید به راحتی یکی از این سرور های خارجی را برای خود انتخاب کنید و به آن ها متصل شوید. گزینه خوبی که این سرورها دارند این است که طبقه بندی شده‌اند. و برای انجام فعالیت‌ های مختلف در اختیار شما قرار می‌ گیرند.

۲_ اتصال خودکار رایگان

البته اگر نمی‌ دانید که چه سروری متناسب با موقعیت مکانی و نوع اینترنت شما است. می‌ توانید بر روی گزینه اتصال اتوماتیک این برنامه کلیک کنید. تا خود این فیلتر شکن بتواند بهترین سرور را برای شما انتخاب کند. این کار باعث می‌ شود که بتوانید اتصال پرقدرت‌ تری را داشته باشید.

۳_ خرید نسخه پرمیوم

همچنین اگر قصد دریافت سرور های اختصاصی و پرسرعت‌ را دارید می‌ توانید به سرور های پرو این برنامه متصل شوید. که فقط باید این سرورها را خریداری کنید. با اینکه تعداد سرور های نسخه وی آی پی کمتر است. اما سرعت و کیفیت بهتری برای شما ایجاد می‌ شود چون این سرورها فقط مخصوص شما هستند.

تماشای فیلم های آنلاین با نصب Prince VPN

درست است که گاهی در این فیلتر شکن اتصالی صورت نمی‌ گیرد که این موضوع به خاطر ترافیک زیاد تعداد کاربران این vpn است. اما به صورت کلی این فیلتر شکن با سرعت عالی که دارد به شما کمک می‌ کند تا بتوانید ویدیو های آنلاین سراسر کشور را به راحتی تماشا کنید. بدون اینکه سانسوری سد راه شما قرار بگیرد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *