دانلود تلگرام اصلی فارسی از گوگل


دانلود تلگرام اصلی فارسی از گوگل

دریافت نسخه جدید تلگرام فارسی بدون فیلتر

تلگرام، یکی از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی در سطح جهان است. و در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. به گونه ‌ای که اکثر کاربران، تلگرام فارسی را به عنوان شبکه اجتماعی اصلی خود معرفی می‌ کنند.
شما می‌ توانید به کمک خدمات این برنامه به راحتی با کاربران مختلف ارتباط بگیرید. اما در کشور ایران محدود شدن و فیلترینگ شدیدی که بر این برنامه اعمال شده است. مشکلات زیادی برای کاربران مختلف ایجاد کرده است.

دانلود تلگرام فارسی

بسیاری از افراد فکر می‌ کنند که تلگرام فارسی با نسخه خارجی تلگرام تفاوت دارد. اما باید گفت که با افزایش محبوبیت این برنامه در کشور ایران سازندگان telegram برای احترام به حقوق کاربرانشان زبان فارسی را به برنامه اضافه کردند. در نتیجه شما می‌ توانید بدون هیچ مشکلی زبان تلگرام را به فارسی تغییر دهید. و راحت ‌تر از خدمات این برنامه برخوردار شوید.

آموزش فارسی کردن تلگرام ویندوز نسخه رسمی - رکن دانش

راه های رفع انسداد تلگرام فارسی

شما می‌ توانید از دو راه مختلف محدودیت اعمال شده بر این شبکه اجتماعی را از سر راه خود بردارید:
راه نخست استفاده از یک فیلتر شکن قوی و قدرتمند است. که دارای سرور های قدرتمند و سریع باشد. چرا که باید سرعت مناسبی برای شما ایجاد شود. تا بتوانید راحت‌ تر محدودیت ‌های موجود را از بین ببرید. و بدون تاخیر و دردسر از مطالب مورد نیاز خود در تلگرام برخوردار شوید.

استفاده از پروکسی به جای وی پی ان

تلگرام برای کسانی که دسترسی به فیلتر شکن ندارند یک راه جایگزین قرار داده است و آن هم استفاده از پروکسی می‌ باشد. شما می‌ توانید زمانی که فیلتر شکن مورد استفاده‌تان از دسترس خارج شده است و یا به طور کلی فیلتر شکنی را در دستگاه خود ندارید. از این راه جایگزین استفاده کنید. در این صورت خواهید توانست بدون نیاز به خدمات وی پی ان، محدودیت این برنامه را به راحتی از بین ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *