دریافت ورژن جدید VPN Malaysia برای ورود به فیسبوک


دریافت ورژن جدید VPN Malaysia برای ورود به فیسبوک

دانلود وی پی ان قدرتمند VPN Malaysia با لینک مستقیم

برای دسترسی به اینترنت جهانی، فیلتر شکن VPN Malaysia می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شما باشد. چرا که خدمات موجود در این برنامه به صورتی تعبیه شده است. که بهترین شرایط برای دور زدن محدودیت‌ ها در اختیار شما قرار دهد.
شما می توانید با دریافت این فیلتر شکن از طریق برنامه گوگل پلی اینترنت خود را برای دور زدن محدودیت‌ ها بهینه کنید.

پشتیبانی از تمام دستگاه های اندرویدی

گفتنی است این فیلتر شکن با انواع سیستم عامل های اندرویدی سازگاری دارد. یعنی شما می‌ توانید با هر دستگاه اندرویدی که در اختیار دارید به سرور های این برنامه و خدمات دیگر آن دسترسی پیدا کنید. و به صورت بهینه در اینترنت جهانی گشت و گذار کنید.

Screenshot image 1

دسترسی به خدمات سانسور شده

به کمک قدرت بالای این فیلتر شکن شما می‌ توانید به تمامی خدمات موجود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید. تا بدین ترتیب این امکان را داشته باشید که به صورت نامحدود از خدمات اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی برخوردار شوید.

دریافت بالاترین سرعت توسط VPN Malaysia

سرور های این برنامه به شما سرعت بالایی را می دهند. که این امکان را خواهد داد تا بتوانید با کیفیت بهتری نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های دیگر در اینترنت به جنگ محدودیت های موجود بروید.

Screenshot image 4

سرور های خارجی جدید در فیلتر شکن VPN Malaysia

سرور های این vpn نه تنها در کشور مالزی بلکه در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌ اند. شما به کمک سرور های خارجی این برنامه پوشش جهانی مناسبی را دریافت می کنید.
به گونه ای که در هر کجا که باشید می‌ توانید با متصل شدن به سرور نزدیک به خود اتصال با کیفیت‌ تری را دریافت کنید. تا بتوانید راحت‌ تر از شر محدودیت های شدیدی که بر خدمات محبوب و پرطرفدار نظیر شبکه های اجتماعی اعمال شده است، خلاص شوید.

Screenshot image 5

پنهان کردن فعالیت های آنلاین

شما می‌ توانید به کمک این فیلتر شکن به صورت ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنید. در واقع این برنامه سعی کرده است شرایطی را برای شما ایجاد کند که بتوانید با حریم خصوصی مطمئن‌ تری در اینترنت فعالیت‌ های خود را انجام دهید.
هنگامی که شما به سرور های این برنامه متصل می‌ شوید. موقعیت جغرافیایی اصلی شما پنهان شده و آی پی سرور مورد نظرتان جایگزین آن خواهد شد. که بدین ترتیب اتصال ایجاد شده باعث می شود شما بتوانید به صورت ناشناس بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاینتان ردیابی یا شناسایی شوند گشت و گذار کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *