نصب vpn قدیمی Norton VPN برای همراه اول


نصب vpn قدیمی Norton VPN برای همراه اول

دانلود Norton VPN برای ویندوز بدون محدودیت

فیلترینگ اعمال شده در اینترنت باعث شده است که شما از بسیاری از خدمات مورد نیازتان محروم باشید. برای حل این مشکل نیاز به یک وی پی ان قدرتمند و سریع دارید. که قادر باشد سرعت و قدرت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار دهد. یکی از وی پی ان‌ های قدرتمند و قوی که می‌ تواند چنین شرایطی را برای شما ایجاد کند، برنامه Norton VPN نام دارد. شما می‌ توانید آن را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

با اتصال اتوماتیک به سریع ترین سرور جهانی Norton VPN متصل شوید

این برنامه دارای قابلیتی است که به شما این امکان را می‌ دهد در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به قوی‌ ترین سرور موجود متصل شوید. در واقع قابلیت اتصال خودکار باعث می‌ شود که مسیر اتصال شما به سرور ها بسیار کوتاه‌ تر شود. به گونه ‌ای که تنها با ضربه زدن بر روی دکمه اتصال می‌ توانید به دنیای بدون محدودیت اینترنت وارد شوید.

Screenshot image 4

Screenshot image 2

مهم ترین خصوصیات امنیتی در فیلتر شکن Norton VPN

۱_ پنهان کردن ip

همچنین این برنامه شرایط لازم برای مرور ناشناس را برای شما فراهم می‌ کند. و این کار را با پنهان کردن آی پی حقیقی شما انجام می‌ دهد. و اجازه نمی‌ دهد که هیچ فردی بتواند فعالیت ‌های آنلاین شما را ردیابی و شناسایی کند. این ویژگی امنیت سایبری شما را تا حد زیادی بهبود می‌ بخشد.

۲_ حذف داده های ذخیره شده

شما می‌ توانید داده‌ هایی که در این برنامه ذخیره شده است را به صورت دستی حذف کنید. این ویژگی باعث می‌ شود حریم خصوصی شما همیشه ایمن باقی بماند. چرا که آسیب پذیری شما تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

۳_ امنیت وای فای

علاوه بر آن این وی پی ان توانایی دارد با اتصالات مختلف، اتصالی ایمن را برای شما فراهم کند. برای مثال کمتر فیلتر شکنی می‌ تواند حتی با اینترنت وای فای نیز اتصال غیر قابل نفوذ ایجاد کند. که این فیلتر شکن از پس این کار به خوبی برمی‌ آید و داده ها را هنگام انتقال رمزگذاری می کند.

Screenshot image 7

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *