خرید وی پی ان پولی InsideVPN از گوگل پلی برای گوشی


خرید وی پی ان پولی InsideVPN از گوگل پلی برای گوشی

دانلود نسخه مود شده InsideVPN برای آیفون

هزاران فیلتر شکن متعدد در بازار وجود دارد که شما می‌ توانید برای دریافت خدمات وی پی ان از آن ها کمک بگیرید. منتها کمتر فیلتر شکنی قادر به از بین بردن تمامی محدودیت‌ ها می باشد.
شما می‌ توانید برای از بین بردن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت با بهترین کیفیت از فیلتر شکن های پولی کمک بگیرید. یکی از وی پی ان‌ های موجود در گوگل پلی که بدون پرداخت هزینه نمی‌ توانید از آن خدمات دریافت کنید. فیلتر شکن سریع InsideVPN نام دارد.

روش خرید فیلتر شکن InsideVPN از گوگل پلی

برخلاف بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار که شما می‌ توانید ابتدا برنامه را به صورت رایگان دریافت کنید. سپس از طریق خود برنامه اشتراک vpn را خریداری کنید. شما بدون خریداری کردن برنامه قادر به دانلود این وی پی ان نیز نخواهید بود. پس ابتدا باید با پرداخت مبلغی این برنامه را خریداری کنید. سپس با نصب آن خواهید توانست به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 1

اتصال به سرور های پرمیوم

شما با خریداری این برنامه به سرور های پریمیوم و فوق العاده با کیفیت دسترسی پیدا خواهید کرد. سرور هایی که به دلیل عملکرد اختصاصی و ترافیک کمتری که بر آن ها اعمال می‌ شود‌ می توانند به راحتی حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را برای شما از بین ببرند. تا بتوانید بدون هیچگونه مزاحمتی به صورت کاملاً آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنید. و از خدمات موجود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده برخوردار شوید.

Screenshot image 2

حفاظت کامل از wifi

در این تحریم شکن با استفاده از بهترین پروتکل های امنیتی از اتصال مطمئنی برخوردار خواهید شد. برای مثال داده های شما هنگام انتقال رمزگذاری می شوند. که همین موضوع امنیت سایبری شما را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد.

انتخاب زبان دلخواه

برای راحتی کار شما سازندگان سعی کرده اند زبان های بین‌ المللی را به این برنامه اضافه کنند. تا در صورتی که نمی‌ توانید با زبان پیش فرض این برنامه فعالیت‌ های خود را انجام دهید. بتوانید با انتخاب زبان مناسب راحت‌ تر به خدمات این ‌vpn دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 6

ویژگی سرور های فیلتر شکن InsideVPN

رایگان
جهانی
پرسرعت
نامحدود
متناسب با انواع اینترنت
قابل استفاده بر روی تمام دستگاه‌ ها
پینگ پایین

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *