آنبلاک وبسایت جهانی با نصب vpn رایگان Myan VPN


آنبلاک وبسایت جهانی با نصب vpn رایگان Myan VPN

دانلود فیلتر شکن جدید و فعال Myan VPN برای گوشی

فیلتر شکن‌ های فعال زیادی در کشور ما وجود دارند که یکی از جدید ترین نوع آن ها برنامه Myan VPN است. که در ادامه به بررسی ویژگی های این برنامه و آموزش استفاده از آن می پردازیم. تا راحت تر این فیلتر شکن را برای خود نصب و از خدمات عالی آن برای دور زدن سانسور های اینترنتی استفاده کنید.

انواع سرور های فیلتر شکن Myan VPN

۱_ سرور های استاندارد:

منظور از سرور های استاندارد همان سرور های رایگان این فیلتر شکن است که بدون پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می‌ گیرد. تا بتوانید با اتصال به آن ها محدودیت‌ ها را از بین ببرید. این سرورها در کشور های مختلفی قرار دارند که بر اساس موقعیت مکانی خود و همچنین اینترنت خود می‌ توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و اتصالی پرقدرت برای مرور خود در وب سایت‌ ها ایجاد کنید.

۲_ سرور های پرمیوم:

همچنین این فیلتر شکن به حریم خصوصی کاربران خود احترام زیادی می‌ گذارد و برای افرادی که دوست دارند از سرور های پرسرعت‌تر استفاده کنند، نسخه پرمیوم را هم قرار داده است. تا کاربران بتوانند اکانت وی آی پی این فیلتر شکن را خریداری کنند. و به سرور های اختصاصی و پرسرعتی دست پیدا کنند.

عدم محدودیت های مختلف در Myan VPN

یکی از ویژگی‌ های جذابی که این فیلتر شکن دارد این است که هیچ محدودیتی ندارد. و حتی اگر شما از نسخه رایگان این vpn استفاده کنید دچار محدودیت زمانی و مکانی نمی‌ شوید. و می‌ توانید هر چقدر که می‌ خواهید از این وی پی ان پرقدرت استفاده کنید.

دسترسی به پیام رسان ها

با اتصال فعالی که Myan VPN برای شما ایجاد می‌ شود علاوه بر دسترسی به وب سایت‌ ها می‌ توانید محدودیت موجود در تمام پیام رسان‌ ها را هم از بین ببرید. و حتی با سرعت عالی به برقراری تماس‌ های صوتی و ویدیویی بپردازید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *