نصب پروکسی قدرتمند و ایمن cool vpn pro از گوگل


نصب پروکسی قدرتمند و ایمن cool vpn pro از گوگل

دانلود فیلتر شکن cool vpn pro برای اندروید نسخه جدید

احتمالا اسم فیلتر شکن cool vpn pro را شنیده باشید. چون این برنامه یکی از فعال ترین و پرسرعت‌ ترین برنامه‌ های بازار می‌ باشد. که خدمات عالی را در اختیار کاربران می‌ گذارد و این برنامه در هر زمان و شرایطی اتصالی پایدار برایتان فراهم می‌ کند. تا بتوانید سانسور های اینترنتی را از بین ببرید. بنابراین بهتر است که این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید و از وی پی ان‌ های بی‌کیفیت و نا ایمن استفاده نکنید.

اتصال نامحدود به سرور های جهانی cool vpn pro

مهم ترین ویژگی این فیلتر شکن سرور هایش می‌ باشد که در سراسر جهان واقع شده‌اند. و هر کدام از آن ها می‌ توانند یک اتصال بسیار پایدار و پرقدرت را برای شما فراهم کنند. تقریباً می‌توان گفت در تمامی کشور های جهان این برنامه سرور دارد و هر کاربری از خارج از کشور هم می‌ تواند از این وی پی ان فعال و قدرتمند استفاده کند.
فقط کافی است که شما سرور دلخواه خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه کانکتینگ ضربه بزنید. تا در یک چشم به هم زدن اتصالتان جهت دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی ایجاد شود.

ویژگی های نسخه پرو:

افزایش سرعت اینترنت
دسترسی به سرور های بیشتر
عدم نیاز به تماشای تبلیغات
افزایش حریم خصوصی
محافظت از آدرس آی پی
دریافت ترافیک نامحدود
سرور های جهانی فعال

فعال کردن دائمی cool vpn pro

یکی از گزینه‌ های جالبی که این فیلتر شکن دارد این است که شما می‌ توانید با کلیک کردن بر روی یک گزینه، این برنامه را به صورت دائمی فعال کنید. این موضوع باعث می‌ شود که شما لازم نباشد هر دفعه وارد این vpn شوید و به سرور های آن متصل شوید. فقط کافی است که اینترنت شما متصل باشد تا این برنامه هم اتصال قدرتمند شما را به صورت خودکار خودش ایجاد کند. و هیچ موقع هم دچار قطعی یا کاهش سرعت نخواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *