دانلود وی پی ان خصوصی ZeroTrace VPN برای اندروید


دانلود وی پی ان خصوصی ZeroTrace VPN برای اندروید

نصب رایگان اپلیکیشن ZeroTrace VPN از گوگل پلی

فیلتر شکن ZeroTrace VPN برنامه ای است که با ارائه خدمات با کیفیت از محبوبیت نسبتاً بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که هم اکنون به یکی از فیلتر شکن های ترند تبدیل شده است. شما می‌ توانید با دریافت آن از طریق گوگل پلی شرایط لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای خود فراهم کنید.

امتیاز مناسب در گوگل پلی

امتیازی که توسط کاربران برای این vpn ثبت شده است راضی کننده است. چرا که این برنامه توانسته است با ارائه خدمات مناسب امتیاز ۴.۲ را کسب کند. امتیازی که نشان از کیفیت قابل قبول این برنامه می باشد.

محیط مناسب و ساده ZeroTrace VPN

پنل کاربری این برنامه بسیار مناسب طراحی شده است. به گونه ای که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد بتوانید تنها با چند کلیک ساده به سرورها دسترسی پیدا کنید.
همچنین می‌ توانید به کمک قابلیت اتصال خودکار تنها با یک کلیک به بهترین سرور برنامه متصل شوید. تا مسیر اتصال به سرورها و دریافت خدمات وی پی ان را برای خود کوتاه‌ تر کنید.

Screenshot image 2

رمزگذاری داده ها در ZeroTrace VPN

امنیتی که در اختیار شما قرار می گیرد به گونه ای می باشد که به شما این امکان را خواهد داد. بتوانید با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنید.
در این برنامه از بهترین پروتکل های امنیتی و اقدامات مختلف استفاده شده است. حتی داده های شما برای امنیت بیشترتان هنگام انتقال رمزگذاری می شوند. تا اتصال مطمئن‌ تری برای شما صورت بگیرد و بتوانید در اینترنت با خیال راحت تر گشت و گذار کنید.
گفتنی است این برنامه برای افزایش حریم خصوصی شما و کاهش آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی هیچ کدام از اطلاعات خصوصی شما را ذخیره نمی‌ کند.

استفاده از شبکه های اجتماعی

شما می‌ توانید به کمک این فیلتر شکن به راحتی از قدرت لازم برای رفع محدودیت‌ های اعمال شده بر شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و سایر برنامه ها برخوردار شوید. قابلیتی که به شما این امکان را می دهد به تمامی خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. چرا که این برنامه ها دچار شدید ترین محدودیت‌ ها می باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *