دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Takavpn برای کامپیوتر


دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Takavpn برای کامپیوتر

نصب وی پی ان قوی Takavpn برای اندروید

فیلتر شکن Takavpn یکی از برنامه‌ هایی می باشد که به شما این امکان را می دهد بتوانید به اینترنت جهانی متصل شوید. و از شر محدودیت های اعمال شده به راحتی خلاص شوید و به صورت آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنید. شما می‌ توانید این برنامه را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود دریافت کنید.

سرور های سریع و قدرتمند در Takavpn

سرور هایی که در این برنامه قرار گرفته‌ اند به شما این امکان را می دهند. بتوانید حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را به راحتی از سر راه خود بردارید و به صورت آزادانه به محتوای مورد نیاز خود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.
سرور های این برنامه همچنین به دلیل تعداد کاربران محدودی که این برنامه دارند از ترافیک مناسبی برخوردار هستند. به گونه ای که می‌ توانند حتی بدون کوچک ترین اختلال در برقراری اتصال برای شما یک اتصال پایدار جهت تجربه حرفه ای و مناسب فراهم کنند.

Screenshot image 2

امنیت آسیب پذیر

با توجه به اینکه این vpn داده های شما را هنگام انتقال رمزگذاری نمی کند. امنیت دریافتی شما از این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ هایی که از این قابلیت برخوردار هستند آسیب پذیر تر خواهد بود. چرا که امکان دسترسی افراد ثالث به اطلاعات خصوصی شما هنگام انجام فعالیت های اینترنتی بالاتر می رود. پس هنگام استفاده از این برنامه باید دقت بیشتری را به خرج دهید.

رابط کاربری مناسب Takavpn

شما خواهید توانست به کمک رابط کاربری مناسبی که این برنامه دارد. به راحتی به خدمات وی‌ پی‌ ان دسترسی پیدا کنید. به گونه ای که حتی مدت زمانی که برای وصل شدن به سرورها باید صرف کنید، به یک دقیقه هم نخواهد رسید. چرا که حتی این امکان برای شما وجود خواهد داشت. که تنها با یک کلیک به سرور های این برنامه متصل شوید. قابلیتی که چنین امکانی را در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت اتصال خودکار نام دارد. که به شما اجازه دسترسی نامحدود به اینترنت جهانی به راحتی می دهد.

Screenshot image 1

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *