خرید نسخه پرمیوم برنامه‌ ‌Trenadm VPN برای هواوی


خرید نسخه پرمیوم برنامه‌ ‌Trenadm VPN برای هواوی

دانلود فیلتر شکن جدید‌ Trenadm VPN از گوگل پلی

محدودیت های اینترنتی چالش های زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. چرا که با افزایش مقدار این محدودیت‌ ها دسترسی به بسیاری از خدمات با مشکل مواجه شده است. برای حل این مشکل می‌ توانید از فیلتر شکن Trenadm VPN که یک برنامه کاربردی در حوزه خدمات وی پی ان می باشد استفاده کنید. امتیاز دریافتی ۴.۳ این برنامه از کاربران، نشان دهنده کیفیت مطلوب آن می باشد.

رمز عبور و یوزرنیم شخصی

در این برنامه مانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر برای متصل شدن به سرورها نیاز به وارد کردن یوزرنیم و رمز عبور دارید. در نتیجه در اولین مرحله جهت استفاده از خدمات موجود در این برنامه باید یک اکانت کاربری را برای خود ساخته باشید. تا امکان دریافت خدمات را برای خود فراهم کنید.

Screenshot image 1

انواع سرور های قوی Trenadm VPN

۱_ رایگان

در این برنامه هم امکان دریافت خدمات به صورت رایگان برای شما وجود دارد. هم می‌ توانید با پرداخت هزینه به سرور های خاص دسترسی پیدا کنید.
سرور های رایگان موجود در این vpn نیز از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردار هستند. به گونه ای که شما بدون نیاز به هزینه کردن نیز می‌توانید از بسیاری از خدماتی که به دلایل مختلف با افزایش شدت محدودیت‌ ها از دسترس شما خارج شده‌ اند نیز دسترسی پیدا کنید.

۲_ وی آی پی

دسته دیگری از سرور های این vpn همانطور که به این موضوع اشاره شد عملکردی خاص و حرفه ای دارند. برای دسترسی به این سرور های وی‌ آی‌ پی شما باید اشتراک برنامه را خریداری کنید. در واقع این سرورها به دلیل عملکرد اختصاصی که دارند قدرت فوق العاده بالاتری را نسبت به سرور های رایگان در اختیار شما قرار می دهند. به گونه ای که خواهید توانست حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را بدون کوچک‌ ترین قطعی اتصال یا افت کیفیت از بین ببرید.

تغییر مود فیلتر شکن Trenadm VPN

شما می‌ توانید با تغییر مود این فیلتر شکن شرایط بهتری را برای دسترسی به خدمات وی پی ان برای خود فراهم کنید. به طور کلی قابلیت های مناسب و قابل قبولی در این برنامه قرار گرفته است. که در بهبود تجربه شما بسیار موثر می باشند.

ایجاد سرور شخصی

شما حتی می‌ توانید در این برنامه یک سرور شخصی را ایجاد کنید. برای دسترسی به این قابلیت شما باید سرور مناسبی را به صورت رایگان یا پولی تهیه کنید. تا با وارد کردن اطلاعات آن امکان متصل شدن به این سرور را برای خود ایجاد کنید. همچنین گفتنی است با توجه به اینکه می‌ توانید بهترین نوع سرورها را برای خود در نظر داشته باشید. اتصال مناسب تری را دریافت خواهید کرد.

Screenshot image 2

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *