روش آسان نصب vpn اندرویدی Max VPN


روش آسان نصب vpn اندرویدی Max VPN

دانلود نسخه جدید مکس وی پی ان برای ویندوز

یکی از کاربردی‌ ترین برنامه‌ ها در کشور ما امروزه فیلتر شکن‌ ها هستند. و به این دلیل است که اگر ما فیلتر شکن داشته باشیم می‌ توانیم به برنامه‌ های مورد نظرمان دسترسی پیدا کنیم. در غیر این صورت بیشتر خدمات جهانی برای ما فیلتر شده است. و مسئله مهم در اینجا نصب یک فیلتر شکن فعال می‌ باشد. که ما می‌ خواهیم به شما برنامه Max VPN را معرفی کنیم. چون این وی پی ان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های موجود در بازار می‌ باشد. تا به وسیله آن نیازهای خود را برطرف کنیم و لازم نیست بابت خدمات آن هزینه پرداخت کنیم.

ساده ترین روش برای اتصال به فیلتر شکن Max VPN

در مکس وی پی ان بر خلاف فیلتر شکن‌ های دیگر ساده‌ ترین روش برای اتصال به وی پی ان‌ های آن اتصال به صورت دستی می‌ باشد. و فقط کافی است ما وارد لیست سرور این برنامه که فقط در کشور آمریکا وجود دارد بشویم. و یکی از سرور های آمریکایی را برای خود انتخاب کنیم. سپس منتظر بمانیم تا این برنامه روند اتصال را طی کند. و با تغییر دادن موقعیت مکانی ما اتصالی پایدار و ایمن برای ما ایجاد کند.

دسترسی به بازی های فیلتر شده

چون سرعت سرور های این برنامه بالا است و پینگ پایین را برای ما فراهم می‌ کند. ما با اتصال به این فیلتر شکن حتی می‌ توانیم بازی‌ های آنلاین فیلتر شده را به راحتی انجام دهیم. و بدون اینکه موقعیت اکانت برنامه ما به خطر بیفتد بازی‌ ها را نصب و از آن ها لذت ببریم.

امکانات دیگر در فیلتر شکن Max VPN

تغییر زبان برنامه
حفظ اطلاعات خصوصی
اشتراک گذاری وی پی ان
امتیاز دهی به برنامه
پشتیبانی قوی و فعال

با تمام ویژگی های گفته شده ما می توانیم بهترین و راحت ترین مرور بدون سانسور را در کشور تجربه کنیم.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *