دانلود فیلتر شکن Howdy VPN برای وب سایت خارجی


دانلود فیلتر شکن Howdy VPN برای وب سایت خارجی

دانلود وی پی ان Howdy VPN نسخه جدید برای ایرانسل

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که به خوبی می تواند شرایط لازم برای رفع محدودیت‌ ها را برای شما فراهم کند، فیلتر شکن Howdy VPN نام دارد. برنامه ای که توانسته است امتیاز فوق العاده ای نیز از کاربرانی که از خدمات آن استفاده کرده اند، دریافت کند. به گونه ای که امتیاز این برنامه در گوگل پلی به امتیاز ۴/۷ رسیده است. موضوعی که نشان دهنده کیفیت ایده آل خدمات این برنامه می باشد.

خدمات عالی در فیلتر شکن Howdy VPN

۱_ وارد کردن آدرس سرور

شما می‌ توانید سرور های خصوصی خود را در این برنامه اضافه کنید و به کمک سرور های شخصی سازی شده در این برنامه فعالیت‌ های اینترنتی خود را انجام دهید. برای اضافه کردن سرور نیاز به اطلاعات دقیق سرور شخصی خود دارید. به گونه ای که هم باید آدرس سرور و هم یوزرنیم و رمز عبور را در اختیار داشته باشید. تا با وارد کردن این اطلاعات در فیلد مورد نظر امکان دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای خود فراهم کنید.

Screenshot image 1

۲_ تست سرعت

قابلیت تست سرعت به شما این امکان را می دهد که اطلاعات دقیقی از اتصال برقرار شده دریافت کنید. به گونه ای که خواهید توانست با دریافت این اطلاعات فعالیت‌ های اینترنتی خود را راحت‌تر انجام دهید.

۳_ مرور ناشناس

به کمک این vpn شما می‌ توانید بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاینتان قابل ردیابی و یا شناسایی باشد، در اینترنت گشت و گذار کنید. چرا که آی پی حقیقی شما به صورتی پنهان می شود. که به هیچ عنوان موقعیت جغرافیایی اصلی شما قابل ردیابی نخواهد بود. به کمک این قابلیت شما می‌ توانید حتی از خدمات ممنوع اینترنتی نیز بدون نگرانی برخوردار شوید.

کاهش مصرفی اینترنت در Howdy VPN

برای کاهش مصرف اینترنت شما می‌ توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید چرا که عملکرد این برنامه به گونه ای است که نسبت به بسیاری از وی‌ پی‌ ان‌ های دیگر اینترنت کمتری از بسته‌ های اینترنتی شما مصرف می‌ کند. موضوعی که در دراز مدت باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد. و به شما این امکان را می‌ دهد، راحت‌ تر و با خیالی آسوده در اینترنت گشت و گذار کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *