دانلود فیلتر شکن خصوصی DocNet VPN برای pc


دانلود فیلتر شکن خصوصی DocNet VPN برای pc

دانلود برنامه DocNet VPN برای وای فای

فیلتر شکن DocNet VPN یکی از هزاران تحریم شکن های موجود در گوگل پلی است. که شما می‌ توانید برای دور زدن محدودیت‌ ها از خدمات وی پی ان موجود در آن استفاده کنید. در این برنامه خدماتی قرار گرفته است. که به شما این امکان را می دهد بتوانید از شر محدودیت‌ ها خلاص شوید. و بدون مزاحمت از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوید.

فقط لازم به ذکر است که محیط این برنامه نسبت به بسیاری از فیلتر شکن های دیگر شلوغ و پیچیده می باشد. موضوعی که شاید دسترسی به خدمات این vpn را نسبت به سایر برنامه های مشابه سخت‌ تر کند. اما با این وجود باز شما می‌ توانید به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنید.

افزودن کانفینگ دلخواه در DocNet VPN

قابلیتی در این برنامه وجود دارد که به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید کانفیگ‌ های شخصی خود را به برنامه اضافه کنید. در نتیجه شما می‌ توانید با افزودن کانفیگ های با کیفیت و قدرتمند با شرایط بهتری محدودیت‌ ها را از بین ببرید. و به محتوای مورد نیاز خود در سایت و برنامه های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 4

مشاهده مقدار مصرف اینترنت

هنگامی که از این vpn استفاده می‌ کنید، می‌ توانید مقدار مصرف اینترنتتان را زیر نظر داشته باشید. این موضوع باعث می شود که شما بتوانید فعالیت‌ های خود در اینترنت را مدیریت کنید. و با توجه به این مسئله مصرف اینترنت خود را کاهش دهید.

افزایش درجه امنیت با DocNet VPN

با توجه به این مسئله که خدمات امنیتی حرفه ای و بی‌ نظیری در این برنامه قرار گرفته‌ اند. شما می‌ توانید با خیالی راحت تر در اینترنت گشت و گذار کنید. پروتکل های امنیتی و اقداماتی همچون رمزگذاری کردن داده ها هنگام انتقال باعث می شوند. که داده های شما به صورت کاملاً مطمئن و ایمن جابجا شوند. تا کمترین خطر امنیت سایبری شما را تهدید کند.

Screenshot image 3

اتصال رایگان و نامحدود در کشور

شما می‌ توانید بدون پرداخت هزینه از خدمات وی پی ان این برنامه به راحتی برخوردار شوید. همچنین گفتنی است محدودیتی برای استفاده از خدمات موجود نخواهید داشت و می‌ توانید هر زمان که نیاز به خدمات این vpn دارید، از آن استفاده کنید.

Screenshot image 1

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *